HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.23. 00:56 KudaRóma

Munkahét vége avagy munkahétvég(ér)e??- 1.rész (09.21.)

img00107-20120921-1121_1348354447.jpg_2048x1536

Szóval harmadik munkahetem végére értem (végre:)), s jön a várva várt hétvége…munkával (?), legalábbis részben, ugyanis van két határidőm, s szeretném tartani őket.

Péntek reggel, amikor beértem épp összefutottam (szó szerint) a Kúriára (régi szép magyar nevén Legfelsőbb Bíróságra) rohanó kollégával, aki megkérdezte van-e kedvem vele menni, ugyanis ez érdekes, különleges dolog, nem sűrűn lehet oda bejutni. Nagy lelkesen elkértem magam a „kisfőnöktől”, aki 1 élces megjegyzéssel el is engedett. s taxival kb 8 perc alatt ott voltunk a Kúrián (na jó, többször nem írom le ezt a szót, ígérem:)), fent ill. a következő kép(ek)en erről teszek közzé képeket, illetve mesélek.:) Maga a „tárgyalás”: 1.) nem volt érdekes 2.) nagyon rövid volt, az emberek, ügyvédek ki-be járkáltak, nagyon furcsa élmény volt:))

komment

süti beállítások módosítása