HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.10.14. 02:49 KudaRóma

kultiRóma-5.(10.06.)

dsc04820_800x600_1351376689.jpg_800x600

Nagyon felbatorodtam e dallamok alapjan, mert bealltam egy igen hosszu sorba, hogy bejuthassak a romai szenatus epuletebe. Ropke 45 perc alatt (ahonnan egyik blogbejegyzesemet irtam) bejutottam a palotaba, de mire el akartam kezdeni fenykepezni, lemerult a gepem...:( Sebaj, megkertem 1 ottani latogatot, kuldje el nekem a kepeket...eddig nem kaptam semmit...:)) Ebben az epuletben megnezhettuk Roma Demszkyjenek (azaz Tarlósanak) szobajat, itt persze szigoruan tilos volt fenykepezni, kikukkanthattunk az epulet egyeduli balkonjarol, ahonnan a romantikus Forum Romanum es a Hold, valamint a Colosseum fenyei mosolyogtak rank! Utunk ezutan mindenfele targyaloterembe vezetett, s vegul az ulessteremben zartuk az estet...haat szepsege vetekszik a parlamentevel, persze azt nem eri el, de a fovarosi kozgyulesenel szebb., raadasul a kijarat a Capitolium ter fele volt, igy onnan is meglehetett csodalni a varos meg hajnali 2-kor is lukteto szivet. Az estet egy ropke 45perces hazauttal zartam, am a sok szepseg amit láttam feledtette a fájó lábat, talpat, s azt, hogy másnap korán kellett kelni ismét…

 

komment

süti beállítások módosítása