HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2016.01.26. 01:22 KudaRóma

János

Telnek-múlnak a római tél-tavasz napok, elkezdődött egy új év, új sorozat a gyülekezetben is. Ezúttal János evangéliumát fogjuk "górcső alá venni", mind a vasárnapi, mind a szerdai alkalmakon. Kiváncsi vagyok milyen lesz (bevallom, hogy nem ez a kedvenc evangéliumom...:)), annyi bizonyos már most, hogy Isten arra hív mindannyiunkat a mindennapokban, hogy "kövessük", hogy merjünk bátran menni és látni fogunk csodálatos dolgokat.
Ehhez csupán az kell, hogy kinyitjuk szemünket, fülünket.

Már 1 hete, hogy bezárt munkahelyem római irodája, így helyiség nélkül maradtam (avagy szebben fogalmazva átadtam magam a home office világának), ám a csodakontraszt az, hogy 1 hét alatt 4 új ingatlan tulajdonjogának eladási jogára kötöttem szerződést (összehasonlításképp előző hónapokban 2-3 havonta 1 ilyenre került sor), mondtam is a főnöknek, hogy nem rossz ez egy nem létező irodától, mi?!:))
Szóval zajlik az élet, munka, nem lustálkodom, igen aktív vagyok, van pár munkalehetőség a láthatáron, ám egyelőre mindegyik az ígéret fázisában sütkérezik, szóval inkább feldobáltam ezeket a már lassan teli ígéretpadlásra:)))
Lelkiállapotomat tekintve pedig igen nagy békességgel áldattam meg, s a jelenlegi időszakban számomra már ez is csodaszámba megy, ráadásul tartalmas találkozóim, beszélgetéseim vannak, úgy érzem van értelme, legitimitása az itt eltöltött mindennapoknak.
Szóval jókedvem van, sok szép dolgot láttam a közel két hét alatt, mióta visszatértem e kaotikus kicsinek nem mondható fővárosba (melyről csatolok egy mesés képet).
Mondhatnám, hogy ismét kezdek szerelmes lenni, de azért ez nem teljesen fedné a valóságot:))
Ezsaiàs 26:3-4:
"Kinek szíve Reád támaszkodik, megõrzöd azt teljes békében, mivel Te benned bízik; 
Bízzatok az Úrban örökké, mert az Úrban, Jehovában, örök kõszálunk van."

Értékes ismerettségeket kötöttem az utóbbi időben, barátságok mélyültek el, mindezek pedig arra ösztökélnek, hogy megmaradjak valódi kapcsolattartás talaján, ne pedig csupán az elektronikus eszközök révén legyenek talmi élményeim, megtapasztalásaim.

 

komment

süti beállítások módosítása