HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2015.10.03. 23:09 KudaRóma

égés....

A mai NAPon olyan dolog tortént velem, amire sose gondoltam volna...: leégtem..:))
(Egyelore) nem anyagilag, hanem a tengerparton, 2 furdés kozott...:))
Azért ez oktòberben eléggé furcsa...:))
Megkìmélem a kedves olvasòt a képi bizonyìtéktòl, legyen elegendo fenti naplemente (mely szintén ma készult), melyjòl jellemzi  testem szìnét....:)

A hét amùgy hullàmzòan telt, csordogàlt egészen csutortokig, amikoris reggel a nagykovetség rendezvényén térultem.fordultam, délutàn dolgoztam, este pedig "aperitibo"-t szerveztunk a gyulekezetben. Ez egy aranyos esemény sok zenével, nevetéssel, étellel, itallal. En voltam a musorvezeto, a téma a "vàltozàs" volt:), ez részben a nyàr utàni oszi idoszakra vonatkozott...

Amugy 

Na megyek is, csak gondoltam bejelentkezem.
Szép vasàrnapot (menjetek templomba!:))

komment

süti beállítások módosítása