HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2015.08.29. 23:07 KudaRóma

3év...

 

 

Ez is elérkezett... bár bevallom őszintén: nem gondoltam volna...

Ma 3 éve indultam útnak egy 3 hónapos kalandra...

Mintha tegnap lett volna. Tisztán emlékszem, hogy nem voltam nagyon lelkes a gondolattól, hogy az ismeretlen felé tartok, hogy a tradicionális-konzervatív értékrendemet egyáltalán nem visszatükröző döntés utáni következményt kezdem (meg)élni.

 

Vicces mert pont most sétáltam el akkori első lakhelyem mellett... 

Az első hét után úgy gondoltam, hogy a 3 hónap elteltével már megyek is haza.

Tévedtem.

Ritkán tévedek (legalábbis így gondolom, tehát lehet, hogy most is épp tévedek;)), de ezen tévedésemen nem bánkódom.

Megérte, megéri.

 

Köszönöm ha bátorítottál ezen időszak alatt, kedves olvasó (ám az sem baj, ha kritizáltál, nem értesz meg, ettől még szeretlek;)), szívesen veszem a továbbiakban is az imádságokat vagy ha gondolsz rám.

komment

süti beállítások módosítása