HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2015.12.19. 09:00 KudaRóma

CSILLAG

Lassan-lassan elérkezünk az év születésnapjához...ezt az év legrövidebb napja avagy leghosszabb sötét éjszakája előzi meg.

Jézus mondja: "Én vagyok a fényesen ragyogó hajnalcsillag. ... Aki szomjas, jöjjön! Aki csak akarja megkaphatja az élet vizét ajándékba!"

Ez egy óriási bátorítás volt számomra, ma hajnalban - amikor útnak indultam "A" szeretett városom felé, egy másik szeretett város érintésével - épp e ragyogó hajnalcsillag megpillantásával indultam el... s rögtön meg is örökítettem fenti fénykép formájában;)).

Nagy megerősítése volt ez "Mennyei Édesapám" (azaz Isten;)) által, egy olyan élmény, melyet szerettem volna megosztani, s mely emlékezetes "oszlop" marad, s remélhetőleg a szürke római 2016-os mindennapokban is be fogja ragyogni napjaim.

Úgy érzed "lelkileg kiszáradtál", nem bírod tovább,elfáradtál a nagy év végi hajtàsban? Van megoldás: kérd Jézustól, hogy oltsa szomjat, ajándékozzon ebből az élet vizéből, ahogyan ígérte fenti versben!

Ez a karácsonyi jókivánságom, Jézus ajándéka Számodra!

Egészségedre!;)

 

 

 

 

komment

süti beállítások módosítása