HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.10.30. 12:11 KudaRóma

Elmélkedések (10.24.)

Szerdán (10.24.) munkahelyen semmi extra nem volt, de annyit az érdeklődő kérdések hatására megosztok az amúgy nem túl izgalmas munka kapcsán, hogy mostanában is fordítok, kutatásokat végzek, illetve véleményeket írok, melyeket aztán felhasználnak az ügyvédek. Ezen kívül a munkaügyi reformról írtam pár gondolatot, mert egyik munkatársam jövő héten Londonba megy előadni, s neki kellett besegítenem.

Szóval ilyenekkel telnek a munkaórák, a buszos csendesség érdekesebb volt e napon, mivel két nagyon híres Igét olvastam: „Az igaz ember hitből fog élni” (Pál levele a Rómabeliekhez 1:17) és „Aki pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük, vagy gondoljuk” A magyarázatban pedig az szerepelt, hogy Isten azt akarja, hogy továbblépj a „csak élek valahogy” állapotból oda, hogy valóban bízol Benne.  El kell ismernem, van benne valami, így tehát újabb agyalás következett.:)) Remélem a kedves olvasót is gondolkodásra késztetik ezek az Igék, s akinek esetleg van kedve, ossza meg velem mire jutott.:)

Este a „szokásos” házicsoport találkozóra került sor. Ezúttal nem voltunk 27-en, csupán 10-en, aminek én külön örültem.:)) Mindenki (bőségesen) szóhoz jutott, sok érdekes dologról beszélgettünk, de ami leginkább megragadott az az, hogy Jézusnak is igen erős (EMBERI) érzelmei, tulajdonságai voltak (mint az erélyesség, a szomorúság, az együttérzés), noha sokszor az a kép él róla, hogy ezeknek jelét sem mutatta, inkább egy elérhetetlen, tökéletes valaki van sokak fejében. Mivel ember is volt, az ő tulajdonságai  közelebbivé teszik egész személy(iség)ét számomra, másrészt arra tanítanak, hogy én is legyek empatikusabb másokkal. Ezen kívül mindig tudhatom, hogy Ő megért engem, s elgondolkoztat azon, hogy milyen módon legyek én is az, hogyan éljem meg a hitemet a mindennapokban: erővel és elszántsággal, nem pedig passzívan, nem közönyösen mások felé, hanem konkrét érzelmekkel.

komment

süti beállítások módosítása