HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.12.01. 01:42 KudaRóma

utolsó (?) hivatalos munkahét-1.rész (11.26-11.30.)

A hét eleje nekem sűrűre sikeredett munkaügyileg, ugyanakkor sikeres volt: több "sürgős", fontos munkàt kellett egymàs mellett végezni, szòval volt feszkò, amit én néha élvezek (de leginkább persze nem), mert olykor ösztönzőleg hat. Jò volt, mert ùjabb dicséreteket kaptam, meg 1 leszidàst is, 1 mondat pontatlan lefordìtàsàért. Benne van a pakliban, de nem érzem magam 100 %-osan hibàsnak, ugyanis pròbàltam jelezni, hogy nem mindent értettem (csak mivel itt dilihàz van néha, ezért olykor meg se halljàk az embert), màsrészt leellenőrizték ezt a munkàmat, s azt mondtàk rendben van, tehàt van még 1 szűrő utànam...
Aztàn a hét màsodik felében kevesebb volt a munka, ugyanis az, aki szokta adni a feladatokat elutazott, szòval most nemigen van mit csinàlni, majd megkérdezem a többi kollegàt.

Hétfő este munka utàn pàr haverral beültünk egy pizzazòba megnézni a Parma-Inter meccset, melynek eredménye ugyan elkeserìtett, azonban megismerkedtünk a pincérrel, aki azon a környéken lakik, ahol a "templomunk" van, ezért gyorsan kapva is az alkalmon elhìvtam a gyülekezetünkbe, meg beszélgettünk egy kicsit Magyarorszàgròl, Istenről, fociròl. Jò volt, mert spontàn mòdon jött az egész, remélem talàlkozunk még vele.

Lakàsbérleti tartòzkodàsom a "végét jàrja", ugyanis szombaton költözöm egy màsik helyre (ezért a csütörtök és péntek este leginkább pakolàssal telt), màr csak azért is, mert most is zuhog az eső, ìgy a vàrosban sincs kedvem màszkàlni, noha a karàcsony kivilàgìtàs pompàjàban még nem làttam tetszelegni Ròmàt (hàt ez nagyon költőire sikeredett...). Szerdán is volt zivatar, de egyszer kinéztem az ablakon, s azt hittem havazik, de gondoltam (s ez később be is igazolòdott), hogy rosszul làtok, ugyanis plusz 20 fokban nem eshet a hò! csak az eső szemerkélt...:)) 

Amùgy főleg azért költözöm, mert nem tudom, hogy a decemberi munkàért (mennyi) fizetést kapok-e, s nem akartam, hogy ittlétem vége ràfizetéses legyen, mert azért nem olcsò a hely, ahol lakom (ròmai viszonylatban persze àtlagàras). Ràadàsul odaköltözött hozzànk a lakòtàrsam anyukàja egy hétre, mert megoperàltàk és most segìtségre szorul. Kicsit fàrasztò a néni, mindig hajnalban kel, hangos, s folyton magyaràz valamit. Tehàt végülis örülök, hogy most jön el a vàltàs ideje (még akkor is, ha még nem tudom pontosan, hol fogom àlomra hajtani fejem az utolsó 5 napban...). Szerda éjjel végre "megengedték", hogy kifizessem a lakbért, amire augusztus 29-i érkezésem òta - noha többször kértem, kerestem - nem volt alkalmam...Végül szerződést nem kaptam (s még csak normàlis àtvételi elismervényt sem a kifizetett összegről), de végülis nem csinàltam rossz üzletet, ugyanis a 10%-kal kevesebbet fizettem egy hònapra, mint amennyiben eredetileg megegyeytünk. Szòval összességében elégedett vagyok tàrgyalàsi mòdszeremmel, képességemmel.:))

komment

süti beállítások módosítása