HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.01.20. 17:28 KudaRóma

Keresgélés (01.17-19.)

A csütörtök (01.17.) aztán korán kezdődött, ugyanis a srác hamar indult munkába, így nem volt maradásom a lakásban. Elkísértem egy darabig, majd nézelődtem a kerületben, vásárolgattam ezt-azt, végül mivel elkezdett ömleni az eső beültem egy McDonald’s-ba internethálózat reményében – sikertelenül. Ennek ellenére elütöttem az időt, várva vendéglátóim telefonját, hogy mikor mehetünk vissza együtt. 12 körül már „itthon” is voltunk, s egy kiadós ebédet követően álomba szenderültem, majd következett az azóta is tartó hosszas (sz)álláskeresés…

Pénteken (01.18.) körbenéztünk a dimbes-dombos falucskában, ahol mindenki ismer mindenkit, mini utcácskákon keresztül feljutottunk egy panoráma kilátóba, ahol pazar látvány fogadott: mindenfelé hegyek, ameddig csak a szem ellát.
Eléggé egyhangú, keresgélős napok ezek, de a folyamatos esőzés, havazás, erős szél miatt nem vagyok szomorú, hogy be vagyok zárva egy lakásba. Ezen kívül vendéglátóimmal jókat beszélgetünk, az olasz férj kívülről tudja a magyar „aranycsapat” összes tagját posztokkal együtt. Félelmetes, milyen hó labdarúgóink voltak annak idején…

Szombaton (01.19.) „taktikát” váltottam, és ébredés után Bibliaolvasással kezdtem napomat, mert elegem volt abból, hogy rossz kedvem van amiatt, hogy egy szálláshelyről se jeleznek vissza. Jó volt elcsendesedéssel kezdeni a napot (igazából eddig szinte minden nap rögtön a gép elé ültem kelés után keresgélni), egészen más volt így a szombat hangulata. Többek között arról olvastam ma, hogy „Hit nélkül pedig senki sem lehet kedves Isten előtt, mert aki az Istent keresi, annak hinnie kell, hogy õ van; és megjutalmazza azokat, akik őt keresik”. Isten azt akarja, hogy bízzam Igéjében, jellemében és eddig is oly sokszor tanúsított hűségében.  Az Isteni kegyelemről is elmélkedtem, amit ingyen kapunk, tisztán, feltételek nélkül.
Tudtam, hogy nehéz lesz ez az első időszak a visszatérés után, készültem is rá, de azért ha a valóságban éli meg az ember, mégiscsak más. Ellenben vendéglátóim tényleg nagyon szívélyesek, szóval egyáltalán nincs okom a panaszra. A Bibliaolvasás is jót tett, újra bizalommal ültem a gép elé, s nap közben három szálláshelyről is visszajeleztek, így vasárnap meg fogom tekinteni őket.

komment

süti beállítások módosítása