HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.02.05. 18:07 KudaRóma

Költözés 2.0 (01.29.)

Kedden együtt ebédeltem a lelkésszel és feleségével, mert meg kellett beszélnünk egy csomó templomi, gyülekezeti kérdést, problémát. Szeretek velük beszélgetni, mert őszintén, félelem nélkül elmondhatom véleményemet, s ők is megoszthatják velem, ha azt látják, hogy valami nincs rendben. Kb. három órát beszélgettünk, elvégeztük az utolsó előtti simításokat a gyülekezet egyesületté nyilvánításával kapcsolatosan, majd siettem haza, mert vártam, hogy a lány, akit szereztem magam helyett a lakásba – beköltözzön.

Sajnos a „váltótárs” is tipikus olasznak bizonyult, mert egy órát késett az eredetileg megbeszélt időponthoz képest, így az én költözésem is csúszott. Ez amúgy 2 lépcsős volt, mert egyszerre nem tudtam mindent átvinni, 2 kézben lehetetlen volt. Azonban közel 3 óra alatt ezt is sikerült megoldani, közben megismertem jobban az új lakótársamat, aki Bari városából jött, ingatlanügynök az egyik legnagyobb olasz ügynökségnél, egész normális, csak nagyon sokat beszél és dohányzik…Persze vele sikerült megbeszélni, hogy e  tevékenységét nem a közös helyiségeken végzi, szóval így rendben van.

E napokban a „miért van szükséged bátorságra?” kérdésén elmélkedtem sokat, ezeket olvasva: „Légy erős és bátor” (Józsué 1:6)…Ne félj és ne rettegj, mert veled van Istened, az Úr, mindenütt, amerre csak jársz” (Józsué 1:9), mondta Isten Józsuénak. Valóban szükségem van Istentől való erőre, kitartásra, hogy ne szegje kedvem a sok sikertelen önéletrajz küldése, az, hogy nincs egy napi munka amit el kell végezzek. El kell hinnem, hogy Isten velem van, s azt akarja, hogy „sikereket” érjek el. A „miért? kinek az érdekében?” kérdésekre azt a magyarázatot olvastam, hogy: „a saját érdekedben; Isten érdekében; mások érdekében; ellenségeim érdekében” „Ha félek is, Benned bízom!” (mondja a Zsoltáros az 56. Zsoltárban).  
A bátorság váratlan pillanatokban mutatkozik meg; amit ilyenkor teszel, megváltoztat téged, sőt a körülötted lévőket is…A középszerűség és a siker közötti határvonal a bátorság. Ezért mondta Dávid király a fiának, Salamonnak, trónra lépése előtt: „Légy erős, légy bátor és cselekedj!”

komment

süti beállítások módosítása