HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.03.26. 21:32 KudaRóma

Csomag 03.18-20.

2012_november_1-4_033_1364322764.JPG_3648x2736

 

A hét kezdete ismételt várakozásokkal, kétségekkel indult, de nagy vigasz, hogy nyugodtan kifejezhetem ezeket is Istennek (kár, hogy nem teszem sűrűbben). Keresgéltem szállásokat, de nem sok sikerrel, ami kissé elkeserített, de este vacsorameghívásnak tettem eleget, ami megvidámított (nemcsak a finom bor miatt, amit vittem a vacsorára.:))! Egy ismerősöm megkért, hogy kedden vigyek el és adjak fel egy csomagot Tirana úticéllal, így elmentem a bőröndért, mely jó kis kondizásnak bizonyult, ugyanis kb. 25 kg-ot kellett elvinnem jó messzire kedden egy maffiózó kinézetű buszvezetőnek, akire majdnem másfél órát kellett várnom Róma egy eléggé kétes helyén. Itt így működik az albán csomagküldő szolgálat, melybe újításként az „elismervény” fogalmát akartam bevezetni, de a „postásnak” nemigen tetszett ez a módszerem. Ennek ellenére aláírta amit kellett, s biztosított a csomag kézbesítéséről. Következésképp le is maradtam a pápa beiktatásának ünnepségéről, melyet azonban nem bántam annyira, hiszen én már az elmúlt héten „kipápáztam magam” (meg amúgy is Ferenc testvér folyik még a csapból is).    

Délutánom nagy részét a Pantheonnál töltöttem, este pedig találkozónk volt a közjegyzővel, akivel majdnem egy órás egyeztetés után annyiban maradtunk, hogy kijavítunk pár dolgot az egyesületi alapszabályban, majd egy későbbi időpontban visszatérünk hozzá. Sok kérdésre választ kaptunk, de el is bizonytalanított minket jópár dologban, így újra kell értékelni az egész bejegyzés kérdését.

József napja lévén az estét egy tipikus szicíliai sütemény elfogyasztásával zártuk, így ünnepelve az Olaszországban igen fontos eseményt. Engem persze nem hagyott nyugodni az egyesülettel kapcsolatos munka, így hajnalig javítgattam azon pontokat, melyeket a közjegyző javasolt, így másnap már a javított verziót küldhettem el az „előkészítő bizottság” tagjainak.

Szerdán lehet, hogy utolsó angol órámon vettem részt, annak ellenére, hogy miután elkezdek dolgozni, szeretném folytatni e tanfolyamot. Jók ezek az órák, mert sokat van alkalmam beszélni angolul, mindig tanulok valami újat. Egész délután szállásokat nézegettem, telefonálgattam, lefixáltam találkozót is, meglátjuk, hol fogok lakni az elkövetkező időszakban…

Este Bibliaóra következett, mostanában mindig 20 körüli a létszám, kezdjük kinőni a helyet, lassan gondolkozni kell alternatív megoldáson. Az este vidám hangulatban, sok témát érintve (házasság, válás, gyermeki lelkület, gyermekek megáldása, gazdagság) telt el. Akit e témák, s Jézusnak erről való véleménye bővebben érdekelnek, olvassák el Márk evangéliumának 10. részének első 27 versét. 

komment

süti beállítások módosítása