HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.05.23. 21:22 KudaRóma

Aranymájus-3.rész

2013-05-04_15_00_22_1369265764.jpg_1920x2560

Mint már említettem a május eleje ismét a költözés jegyében telt, már az új helyen laktam, mikor vissza kellett mennem előző helyemre, hogy nagytakarítással búcsúzzam el tőle. Már bejegyzés-sorozat első részében feltettem egy képet volt lakomról, most pedig egy másikat is feltöltök.

 

Az új helyen van egy lakótársam. Életem első keresztyén lakótársa, egy nagyon kedves, életteli 26 éves toszkán srác, aki a római egyetemi keresztyén szervezetnél dolgozik.  Ismerkedésképp pörköltöt kapott nokedlivel céklasalátával és paprikába töltött káposztával, mellé pedig 1 kis vörösbor dukált. Kb. 3 órán keresztül beszélgettünk, elmeséltük egymásnak élettörténetünket, hogy miként kerültünk az olasz fővárosba, s mik a terveink, céljaink. Legalább 4 hónapig fogjuk boldogítani egymást (igaz, mivel sokat utazik, illetve én is megyek haza nyáron, ezért olyan sűrűn nem fogunk találkozni), szeptembertől pedig meglátjuk…!:)

 

Sokat étkezünk együtt, szerveztünk már vacsoraestet, Bibliaórát is óriáslakunkban, mindkét alkalommal kb. 20-an voltak. Mindketten szeretünk eseményeket szervez(ked)ni, azt hiszem jól megleszünk együtt. Ő is szeret főzni, enni, szóval e téren tuti nem lesz gond. Kicsit mondjuk szétszórt, de ezt lehet dolgozni, fejleszteni.:)) 

komment

süti beállítások módosítása