HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2014.02.11. 11:59 KudaRóma

édesebb napok

img-20140204-wa0000_1392112558.jpg_816x612

Munkaugyben mult heti a fejlemény, hogy hat és fél hònap utàn egy hete meglàtogatott a milànòi munkatàrsam 2 napra. O is meglepodott, hogy milyen régen nem volt itt (jòpàrszor szembesìtettem vele:))
Beszéltunk pàr dologròl, mondtam, hogy ez ìgy hosszù tàvon nem mehet tovàbb, mert egyedul itt csak "utolsò mohikànként" kuzd az ember, s ez ìgy nem termel... Mondjuk épp azért jott le, mert egy ajànlat érkezett egy 400 ezer Euro-s ingatlanra, s annak a részleteit kellett megbeszélni, most azt vàrjuk, hogy az eladò mit fog reagàlni.
 
Egyebekben pedig jò hìr, hogy megkaptam minden elmaradt munkabérem, s ezen felul még majd' egy havi plusszt is, "jutalomként", az "eddig elvégzett kitartò munkàért". Szòval ez most egy àldàsos hìr, "lélegzevételnyi alkalmat biztosìt" az ittlétre. Egyik este vacsoràzni is meghìvott, àm ezuttal nem "ettem ki a vagyonàbòl", szolìdan fogyasztottam, kellemesen elbeszélgettunk, bàr az vacsora fele alatt a telefonjàt nyomogatta... Az édesség elképesztoen finom volt (fenti kép is ekkor készult).
 
Az àprilis elején lejàr az 1 éves munkaszerzodésrol azt mondta a kozben ugyvezetové emelkedo òriàs, szekrényméretu munkatàrsam, hogy majd leulunk megbeszélni, de o részletkérdésnek tekinti.
En nem annyira...
1 év alatt egyetlen ingatlan-tulajdonjogot nem sikerult eladni, ez jelzi a piac jelenlegi àllàsàt illetve az àrakat, s ha nincs egy fix fizetésem, azért ezt hosszabb tàvon csinàlni finoman szòlva sem kifizetodo. Szòval meglàtjuk mi lesz, foleg annak fényében, hogy 200 ugyfelem van, s tegnap a milànòi titkàrno kozolte emailben, hogy mivel nem bìrja kovetni Milànòbòl a ròmai klienseket, ezért - az ugyvezeto egyetértésével - àtpasszolnà nekem az osszeset. Kérdésemre, hogy mégis mennyi ugy van, azt felelte, hogy kb.200. Ezen én csak pislogtam elsore, mert ìgy sem egyszeru 200 ugyfelet kézben tartani, de ha ràm tolnak még 200-at, elmerulok... Azt pedig nem akarom:)), igy is kb. minden nap 20 òràig ulok bent.:)
Szòval a napokban is lejon az ugyvezeto, s lesz egy beszélgetésunk, ezért imàdkozhatsz kedves olvasò:))

komment

süti beállítások módosítása