HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2014.05.16. 18:31 KudaRóma

Programok

2014-05-13_21_29_26_1400254602.jpg_2560x1920

A 3 hosszùhétvége utàn szokatlan s nehéz volt visszaràzòdni az elmùlt 2 hét teljes munkahétébe, ebben azonban segitségemre volt a szàmos aktìv program, amit beiktattam “tàncrendembe”. Lassan vége van a – szàmomra idén nem tùl izgalmas olasz – focibajnoksàgnak, azért haverokkal mindig osszegyulunk megnézni 1-1 meccset. Foleg az egy héttel ezelotti INTER-Lazio volt meghatò, mivel a csapat KAPITANYA (Javier Zanett) az idény végén sajnàlatosan szogre akasztja a fockacipellot. Ez lehet, hogy sokakat nem érdekel, szàmomra mégis fonros, nagy veszteség, egy igazi példakép tàvozik az aktìv jàtékosok soràbòl. Tiszteletére szòljon e videò:

 https://www.youtube.com/watch?v=IR3HKeHXeBE

 

Ezen kìvul “Open House Rome” volt mùlt hétvégén, ami azt jelentette, hogy az osszes nagyobb, torténelmileg fontos és impozàns épulet nyitva volt. El is mentem a Szenàtusba, a spanyol kultùrintézetbe, a Palazzo Veneziàba,s még 1-2 helyileg hìres épuletbe, ìgy egy jòt “tùristàskodtam”. Fenti kép pl. A “mercati di Traiano” elott készult, annak romantikus fényeiben pompàzva…

 

Ez az idoszak tobb személyes talàlkozòròl, megbeszélésrol is szòlt, ezekbol sokat tanultam, némely igencsak bàtorìtò volt, segìtett kicsit jobban làtni a nyàrig kovetkezo idoszakot.

 

A mozi hetét is lezàrta a vàros a tegnapi nappal, ezen unnep alkalmàval kedvezményes jegyeladàs révén lehetett megnézni a filmeket. Jòmagam 2 alkotàst tekintettem meg: A csodàlatos pòkember 2. Részét, valamint a Grand Hotel Budapest c. filmet. Mind2-t rendkivul szòrakoztatònak talàltam, elobbi megtekintésével “precedenst teremtettem”, ugyanis életemben talàn eloszor egyedul mentem moziba, eddig ezt a szòrakozàsi mòdot mindig csoportosan mìveltem, àm mivel magamra maranta, ezen alkalommal egyedul làtogattam el a filmszìnhàzba. Nem ùgy, mint a 2. film vetìtésekor, amikoris a vàros szìvében lévo egyik muvészmoziban voltunk. A filmnek semmi koze nincsen a magyar fovàroshoz a nevén kivul (nemhiàba, olyan ez, minta z elozo Alkotmàny:)), azonban nagyon aranyos film, remek, mese beli képi vilàggal és kivàlò szinészekkel. Ha valaki egy konnyed esti szòrakozàsra vàgyik, akkor mindenképpen ajànlom ezt a rovid vìgjàtékot.

 

 

Mindenkinek jò hétvégét, jò pihenést.

komment

süti beállítások módosítása