HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2015.02.06. 19:30 KudaRóma

Sutri

Páran érdeklődtek, hogy mit is csinálok amikor nem dolgozom, nem a gyülekezeti munkákat végzem. Nos mindenképp része itteni kis életemnek (s amúgy az olasz életvitelnek) a heti kb. 2 focimeccsnézés, filmnézés (legutobb a MEMENTO c. filmet láttam, nem rossz de azért van jobb Nolan film is:)! Ezenkívül bolyongás a városban fagyizva, pizzázva, ám ezek valóban a mindennapok részei.

Álljon ehelyütt 1 képeslapcsokor az elmúlt hét programjairól, elég eseménydús héten vagyok túl.

 

Szombaton pl. egész napos kirándulást szerveztem 1 ókori etruszk városba: SUTRI-ba. Nevével ellentétben absz. nem putri, sőt, igencsak aranyos kisváros. Azért is ez lett az úticél, mert egyik épitészmérnök lakótársam ebből a városból készítette diplomamunkáját. Riogattak mindenféle esővel (ami amúgy folyamatosan jön az égből lassan 1 hete…), mégis úgy döntöttünk, hogy nekivágunk a túrának, s a város megháláta a bizalmat, ti.napsütéses meleg fogadott minket, így az amfiteátrumot gond nélkül másztuk meg (fenti kép is ekkor készült, s én is rajta vagyok!:) ), majd barangoltunk, mindenféle templomot, óvárost megnéztük, s amikor megéhezve betértünk egy BAR-ba, akkor kezdett esni. Ám ez nem szegte kedvünket, s tovább nézelődtünk (hisz nem vagyunk cukorból, nem úgz mint a legtöbb római, aki pár csepp esőtől megijedve otto marad(t) ), majd élményekkel gazdagon hazabuszoztunk, ami külön szívrohamos élmény, tekintettel arra, hogy itt minden buszvezető Forma 1-es pilótának képzeli magát…

komment

süti beállítások módosítása