HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2015.02.09. 20:04 KudaRóma

Coppa Italia

Pár napja kilátogattam sokadmagammal a Stadio Olimpico-.ba, ui. 1 haverom - aki magát nagy Róma szurkolónak vallja - még sose volt kedvenc csapatának meccsén, így felajánlottam, hogy menjünk el a ROMA-FIORENTINA meccsre. A "B" középbe vettük a jegyet, s a szakadó eső ellenére megtelt a stadionrész, mint később kiderült mindhiába. Én ugyan jól szórakoztam, énekeltünk, buzdítottunk, ám a csapat kikapott, mégpedig simán 2-0 lett a végeredmény. Mondjuk ebbe a szektorba tényleg római nép legalja, legmocskosabb szájú 1%-a látogat el, így azt hiszem továbbra se leszek rendszeres stadionlátogató

Nos ezt is csinálom szabadidőmben. Nyilván az INTER meccseit szívesebben nézem, így tegnap estére projektoros meccsnézést szerveztem szicíliai barátokkal, csapatom 3-0 arányban lelépte a Palermót, azonban az est fociviccfénypontja az Afrika kupa döntőjének komikus 11-es párbalya volt. Aki látta, érti miről írok, aki nem, annak csupán annyit, hogy végül 9-8ra nyert Elefántcsontpart, a kapusuk azonban többször megsérült majd feltámadt a 11esek során, végül ő döntötte el találatával a kupa sorsát.

Most távozom haza munkahelyemről, filmestet tartok, ugyanis 1 kedves római ismerősöm nekem ajándékozott 1 projektort, s kipróbálom, hogy működik-e!:)

komment

süti beállítások módosítása