HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2016.01.15. 20:57 KudaRóma

Elindult az év...:))

Új év, régi blog, események...

Szerda hajnalban keltem útra, hogy a ++++air Bp-Roma menetrendszerinti járatával repüljek egy jót.
A repülőn megismertem egy kedves zalaegerszegi házaspárt, akiket még a repülőn elláttam szokásos "jótanácsaimmal" (gondolhatjátok mennyire örültek ezeknek...!:)), ők szőlőben utaznak, így "névjegykártyát cseréltünk", hátha jó lesz még ez a levegőbéli ismerettség.:)
Aztán a reptérről egyenesen munkahelyemre robogtam, sürögtem, forogtam, találkozókra mentem. Délutánra nem kis "jatleg"-em volt, annak ellenére, hogy időeltolódás csupán 0 óra:))

Mint már sokaknak említettem, "mozgalmasan" indult római újévem: munkahelyem római irodája bezárt (fenti kép a már üres irodában készült búcsúfotó), az utóbbi 3 napot a zárás körüli lázas (szó szerinti és átvitt értelemben vett) teendőkkel töltöttem.
Ezen kívül szerda délelőtt két álláslehetőség is szertefoszlott. Amikor 
megtudtam a hivatalos hireket, kissé csalodott voltam (egy hasonlattal élve, úgy éreztem magam, mint amikor a már sok ideje halálos beteg rokon utolsó,már-már várt sóhaja eljő, de mégis a meglepetés, fájdalom tör az emberrem amikor ezen esemény bekövetkezik). 
Most már jobb, s persze közel sem volt olyan tragikus a helyzet, amint azt felfestettem az imént;)).

A hangulatom helyrebillenésében szerepet játszott 1 Ige, mely sokszor eszembe jutott: a Kol.3:1-2:
"Mivel Krisztussal együtt feltámadtatok a halálból, a mennyei dolgokra törekedjetek, hiszen Krisztus is a mennyben ül, Isten jobb oldalán! A mennyei dolgokon gondolkozzatok, ne a földieken járjon az eszetek!" 

Jelzem: NEM a csodálatos Mai Ige kiadványból idéztem (egyesek szerint "plagizáltam"), hanem a még csodálatosabb Bibliából!:))

Valamint e dal szövege is igen sokat segitett (melyet ezúton is köszönök egy kedves olvasómnak ill. a GGK gyülekezet dicscsapatának:)):
https://www.youtube.com/watch?v=60cNcF97FyA

Így hát  "megfogyva bár de törve nem", folytatom a ma reggel megkezdett utat (avagy repülést), munka van bőven!:)

 

komment

süti beállítások módosítása