HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.08. 01:00 KudaRóma

"Vége van már a 7nek" (09.07.)

Péntek: az egyik legjobban kedvelt napom a héten!:) Itt is az, annak ellenére, hogy itt e napon sincs rövidebb munkaidő, mégis a közelgő hétvége „illata” átjárja egész napomat.
Ma én jöttem el utoljára az irodából (gondoltam nem baj, ha ilyet is látnak:)), egész nap egy agyatlan német kliens hülye kérdésére kerestem inkább kevesebb mint több sikerrel a választ, ettől nem is volt túl jó kedvem, de élt bennem a remény, hogy egyszer csak eljön az este, s akkor ismét nyakamba vehetem a várost.

El is jött a várva várt este, melyet sokak nagy örömére képekben fogok bemutatni (ha összejön a feltöltés:)), készítettem párat, ugyanis elöntött a romantikus érzés Róma általam egyik legkedveltebb részében a több mint 150 ízt felvonultató fagyizó-Pantheon-Piazza Navona háromszögben. Az ínyenceknek megemlítem, hogy a már egy ízben említett névtelen (de egyáltalán nem hangtalan) ismerősöm vágyát, kérését teljesítve étcsokis fagyit ettem citromfagyi kíséretében.

Végre vége a hétnek, túléltem az első munkahetet.:) Most pedig jöjjenek a képek, mindenkinek jó pihenést, kellemes kikapcsolódást a „finesettimana”-hoz (vagy ahogy itt mondják: „vuíkkkend”-hez!:),)

komment

süti beállítások módosítása