HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.13. 02:21 KudaRóma

Hétfői képeslapok-2. (09.10.)

img00043-20120910-2255_1347494663.jpg_2048x1536

Továbbhaladva a Pantheon felé vettük az irányt (erről már korábban tettem fel képet, így most mindenki óriási képzelőejerére bízom milyen volt a tér....vagy 1xűen csak nézze vissza aki akarja:)), majd a belváros apró utcácskái következtek, míg végül eljutottunk az Angyalvárhoz, melyhez Róma egyik legszebb (angyal)hídja vezet. Fenti kép is it készült, azonban meglehet, hogy nem hétfő este, hanem az "Angyalok és démonok" c. film forgatásán, így visszanézve a képet eléggé úgy nézek ki, mint egy inkvizítor...de mondjuk a környezetbe beleillek...már csak egy kolláré (azaz a katolikus papok nyakkendője:)) hiányzik az ingnyakamból, s akkor már akár gyóntathatnék is...!

Visszatérve munkahelyemre egy-két gondolat erejéig annyit még elárulhatok, hogy a munkatársaim viszonylag kedvesek, mindig mosolyognak amikor összefutunk a folyosón (persze lehet, hogy kiröhögnek magukban, de ez kifelé mosolyban nyilvánul meg), én is persze mindig illedelmesen mosolygok fenti képen látható gyönyörű mosolyommal és őszinteséggel!:)) Egy ügyvéddel (kisfőnök) ülök egy szobában, aki elég profnak tartja magát (valószínűleg az is), 10 féle dolgot csinál egyszerre angol és olasz nyelven (bár ezt az olaszt én nem mindig értem:)), nagyon brutális, nem véletlen, hogy annyi ügye van...! Sajnos Róma szurkoló, úgyhogy nem ő lesz az itteni legjobb barátom, de azért néha jó a humora. Alapvetően ő ellenőrzi (húzza át)munkámat, szóval nagyon kell igyekeznem....! Van az emeleten még 2 ügyvédjelölt lány, az egyiknek "Magnum" (azaz T.S.) a barátja, a másiknak nem tudom ki:)! Aztán a 2 nagyfőnök a mellettünk lévő szobában székelnek (szó szerint, mivel szinte sosem állnak fel az íróasztaltól...), de ők is mosolygósak, s néha bíztatgatnak is.  Ezenkívül 3 titkárnője van a munkaügyi részlegnek, egyikük magyar, de erről már írtam. Van még a folyosón 2 tipikus szemüveges nagy orrú fiatal ügyvéd, akik egyfolytában viccelődnek, ők elég mókásak, az egyiknek van 1 összehajtható biciklije is. Mindenki kb. bent él az irodában, azt hiszem már csak én nem rendszeresítettem fogkefét bent!:) Asszem kb. ennyi.

 

komment

süti beállítások módosítása