HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.15. 14:22 KudaRóma

Munkahelyi pillanatképek-2 (09.14.)

img00052-20120914-1855_2_1347711660.jpg_2048x1536

Ez 1 másik szögből mutatja be szobánkat, ide szokott betörni naponta 2-3 alkalommal a már említett másik 2 fiatal ügyvéd srác, akiknek igen sajátos humoruk, gondolatmenetük van a világról.

Ma egyébként már kihívtak engem is közös kávézásra, ilyenkor megy a spanolás!:) Kicsit úgy éreztem magam, mint a Jóbarátok c. amerikai sorozatban (nem összekeverendő a Barátok közt c. nem amerikai sorozattal) Rachel, amikor felveszik 1 nagy divatcéghez, s minden fontos dolgot cigiszünetben beszélnek meg, de mivel ő elvileg nem dohányzik, mindenről lemarad, így elkezd füstölni. Nos, én annak ellenére, hogy Nespresso kávé van, amit George Clooney reklámoz, eddig nem változtattam alapelvemen, azaz továbbra sem kávézom. SŐT, eloszlatom a félreértés legkisebb csíráját is: nem is én készítem a kávét (továbbra sem, ahogy régen sem előző munkahelyemen), hanem 1 nagyon profi Nespresso gép (bocsi amiért ennyiszer leírom e szót, hogy Nespresso, de ennek fejében kapom a %-os részesedést)!:)

 

komment

süti beállítások módosítása