HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.23. 01:07 KudaRóma

Munkahét vége avagy munkahétvég(ér)e??—2. rész (09.21.)

img00100-20120921-1025_1348354955.jpg_1536x1152

Az itteni ügyvédek is hordanak talárt, ám itt csak a legmagasabb fokú bíróságon kell felvenni, igaz itt jár hozzá valami fehér nyakkendőféleség, eléggé bizarr…Fenti képen látható 2 „díszpinty”, akik épp nagy elmélkedésben sétálnak a folyosón, mely igen impozáns, ahogyan az egész épület….!

 

A bírósági kiruccanás után szép kis utcákon tértünk vissza Spanyol tér (és nem lépcső ám…!:)) melletti munkahelyünkre, melyet - megdöntve eddigi rekordomat - 23 órakor hagytam el, de mivel péntek este volt nem hagyhattam, hogy így érjen véget a munkahét, ezért sétáltam egy jó nagyot, kis utcákon át barangolva eljutottam a kedvenc fagyizómig, ahol egy kedves barátom sokadik születésnapja alkalmából és tiszteletére elfogyasztottam egy jó nagy adag fagyit, majd római tartózkodásom alatt először kipróbáltam az éjszakai járatot (amely kb. ugyanolyan mint Budapesten:))

 

komment

süti beállítások módosítása