HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.27. 01:07 KudaRóma

Egy gyönyörű vasárnap margójára-4.rész (09.23.)

img00137-20120923-1927_1348699762.jpg_2048x1536

Tekertem fel s alá ebben a hatalmas, gyönyörű parkban, aztán a Galeria Borhesenel álltam meg, hogy szokásos elmélkedésemre sort kerítsek. Elviekben zárják a parkot este 8-kor, ám itt ugyanannyian voltak még később is, mintha nyitva lenne. Azt hiszem itt a nyitvatartást (ahogy sok mást), sem veszik komolyan.:)

Igazából mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy legalább hetente egyszer tartson „1 kis szünetet”, kapcsoljon ki, sétáljon 1 jó nagyot, elmélkedjen az élet nagy (és kis) dolgain :)

Miután ismét nyeregre pattantam, s tekertem pár száz métert megláttam egy kisebb tömeget, így gondoltam odamegyek. Kiderült, hogy egy pénztárnál állnak sorban az emberek, ugyanis a Villa Borgheseben van egy nyári színház, az úgynevezett „Globe” színház...

 

komment

süti beállítások módosítása