HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.30. 23:14 KudaRóma

Egy hónapja ekkor...(09.29-30.)

Ez a hétvége is hamar elrepült, részben a sok orvosi módszer gyakorlásnak (azaz alvásnak) köszönhetően, részben a kiváló programok miatt!:)

A szombatot (09.29.) egy jó 12-13 órás alvással indítottam, amin bosszankodtam is 1 picit, hisz tengerparti kiruccanást terveztem…!Nagyon meleg volt, bár kissé felhős idő, szóval összességében nem bántam, hogy nem mentem ki. No nem Aignerszilárdkodom tovább, hisz nem vagyok én meteorológus, bár azt még megjegyezném, hogy mióta itt vagyok nem egyszer volt „londoni idő” sajnos…!

Tenger helyett húst sütöttem meg nagyon jó salátát készítettem, ezután pedig meglátogattam a Circus Maximust, ahol egy igen érdekes rendezvényen vehettem részt, több száz méteren keresztül olaszországi régiók gasztronómiai képviselői mutatták be a portékáikat: olyan borokat, pezsgettyűket, sajtokat, sonkákat, szalámikat, kenyérfajtákat kínáltak, hogy csak kapkodtam a fejem! Nagyon jó kis délután kerekedett ki e „kirándulásból”, megérte kilátogatni e gyönyorű ókori római környezetbe.

Az estémet a római magyar akadémián töltöttem, ugyanis meghívást kaptam a minden hónap utolsó szombat napján megtartandó „magyar estre”. Kicsit eltévedtem, tehát késve érkeztem, ám semmiről nem maradtam le, ugyanis sajnos nem volt túl nagy az érdeklődés, lévén, hogy öten voltunk összesen. Ennek ellenére kellemesen elbeszélgettünk, megismerkedtem érdekes emberekkel, szóval összességében kellemes nap után tértem haza, még éppen időben, az óriásvihar előtt.

Vasárnap (09.30.) ezúttal nem volt klasszikus Istentisztelet a gyülekezetben, ugyanis mint már írtam új helyre költözik a társaság, konkrétan egy olyan helyre, mely hétköznap jazz klubként működik, vasárnap pedig templomként, azaz gyülekezeti teremként. Ezért ezen a héten „bejárást” tartottunk, megszemléltük a helyet, érdeklődve várom, hogy mi fog történni!:) Tartottunk egy kisebb imaközösséget, majd átmentünk a lelkész házaspár lakásába tartani 1 közös ebédet, kicsit együtt lenni kötetlenebbül, imádkozni az eseményért, az emberekért, egymásért. Szóval klassz kis alkalom volt. Ennek ellenére nem maradtam prédikáció nélkül, ugyanis ellátogattam ennek a gyülekezetnek az „anyagyülekezetébe”, mely támogatta létrejöttét. Egy sorozat közepébe csökkentem, mely a tékozló fiúról szól, ezen a héten az Apa szemszögéből mutatta be a lelkész a történetet.

Csúnya esős idő volt, úgyhogy nem is volt máshoz kedvem, csak hazajönni, s kiszurkolni az Inter újabb győzelmét (ezúttal 2:1-re nyertünk a Fiorentina ellen, örültök?!:))  

Egy hónapja vagyok itt, sok mindenen keresztülmentem, sok érdekes dolgot átéltem, ám a java még hátravan...Hétfőn kezdődik a második itteni munkahónapom…, repül az idő…!;))

komment

süti beállítások módosítása