HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2015.08.29. 23:24 KudaRóma

ünnePizza

Tegnap még nem sejtettem milyen módon ünneplem majd 3.itteni évfordulómat. Már-már elkezdtem szokásos panaszáradatom, mikor csörgött a telefonom, s az itteni egyik kedvenc családom Anyukájával lefixáltunk egy kis délutáni "tengerre magyar" programot.

Ezt ő megspékelte egy zseniális pizzával, s máris kattant fenti fénykép. Nagyszerű délután volt, melyet egy még kellemesebb este követett e család környezetében teraszukon:pestos tésztával, vörösborral, sárgadinnyével és egy mézédes Asti Spumanteval (előző bejegyzésem képe ezt örökítette meg).

Hálás vagyok Istennek, hogy mióta visszatértem sok értékes találkozással kényeztet, szép, tartalmas estekkel, beszélgetésekkel.

Amennyiben nem érzed magad értékesnek, kedves olvasó, válaszd Istent, Ő olyan Mennyei Édesapa, Aki számára Nagy Érték vagy! Ha nem hiszel nekem, tedd próbára!;)

komment

süti beállítások módosítása