HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.10.21. 17:17 KudaRóma

Munkàs (?) hétköznapok-"It's a rainy day (?) hallelujah" (10.15.)

Az ismét mozgalmas hétvégét ùjra munkàs (?) hétköznapok követtek...

A kèrdőjel nem vèletlen, történt ugyanis, hogy szobatàrsam, aki a munkàt adja nekem, hètfőn-kedden Madridban volt. Azt a munkàt pedig, amit erre az időszakra adott màr pénteken megcsinàltam, s mivel a màsik 2 ügyvéd sem volt elérhető, sajnos nem nagyon volt dolgom, lévén kb. egyedül ültem az irodàban...! Ellenben öröm volt a hétfői napban, hogy a délelőtti 10 perces zuhé kivételével egész nap sütött az égitest, csak olykor takartàk el (csúnya)fellegek. Aztàn este volt egy màsfél òràs kiadòs zàpor széllel megspékelve, de összességében közel nem akkora égszakadàs, melyet prognosztizàltak, ugyhogy boldog voltam, hogy imàm meghallgatàsra talàlt!:) 

Mondjuk hazautam soràn (esőkabàt, esernyő ellenére) teljesen elàztam, de otthon kàrpòtolt a finom spaghetti alla ragù, amit főztem és a chianti (magyarul hìresebb a "csànti" kifejezés:)) amit lakòtàrsammal együtt fogyasztottam el, közben pedig beszélgettünk egy jòt a gyülekezetről ahova jàrok, munkàròl, Magyarorszàgròl (valamiért a cigànykérdés érdekelte a legjobban...)

Egy kedves olvasò felhìvta figyelmem, hogy talàn nem mindenki tudja, ismeri blogom nevének eredetét történetét, ezért ezen embereknek ajànlom szeretettel az alàbbi filmrészletet a Bryan élete c. filmből: https://www.youtube.com/watch?v=J2Bx19qJ_Vs

komment

süti beállítások módosítása