HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.11.09. 23:08 KudaRóma

Csendes hétvége (10.27-10.28.)

Szombaton egész délutános biciklis-parkos elmélkedést tartottam (mint ezt már korábban bővebben kifejtettem) a kellemes őszi melegben, majd mivel esti programomat lemondták (ejnye bejnye XXI. század…) s már nem tudtam mást szervezni, ezért az itthoni pihenés főzés-borozgatás mellett döntöttem, s gondoltam megnézek egy filmet, nagy lelkesen el is kezdtem nézni, aztán 20 perc után elegem lett, s arra gondoltam, hogy itt ilyenekkel inkább nem töltöm a drága időm, ezért skypestét tartottam inkább, s beszélgettem az otthoniakkal.

Sajnos nem tudtam kihasználni az egy órát, amit e hétvégén nyertünk, mert későn feküdtem, s korán keltem. Ám érdemes volt, mert ismét egy érdekes Istentiszteleten vehettem részt. Bevallom, szeretem ezt a gyülekezetet, kedvesek az emberek, tartalmasak az alkalmak, jó látni, hogy van Egy Közös Valaki, Aki összetart minket.:)

Alkalom után siettem haza, hogy a délutáni Inter meccset megcsodálhassam, s mondanom sem kell, hogy győzött a csapat, így a korai sötétedés ellenére jókedvűen vágtam neki a városnak, ugyanis egy ismerősöm tanácsára felkerestem Róma egy külvárosi részének kilátóhelyét, ahonnan szép panoráma vetült a városra, amit azonban sokáig nem élvezhettem, mert mogyorónyi nagyságú jégeső kezdett ömleni, ezért gyorsan fedett helyre siettem. Ellátogattam ismét (ezúttal egyedül) az EATALY-ba ismét jól belakmároztam, s elégedetten tértem haza, ahol lakótársaimmal együtt végignéztem a Róma csapatának meccsét, mely legnagyobb örömömre, azaz bánatomra vereséget szenvedett…

komment

süti beállítások módosítása