HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.11.10. 11:59 KudaRóma

Előkészületek (10.29.-10.30.)

Hétfőn egy eléggé érdekes konferenciával kezdtük a hetet. Az eseményen a mi ügyvédi irodánk volt az egyik főszponzor, s több mint 300 nagyvállalat HR vezetője képviseltette magát. Mivel itt is megreformálták nemrégiben a munka törvénykönyvet (részletekkel ehelyütt senkit sem úntatnék:)), ezért igencsak aktuális volt ez a konferencia, ahol az utóbbi négy munkaügyi miniszter is megjelent (merthogy itt ilyen miniszter külön is van ám…), s egy kerekasztal beszélgetés formájában vitatkoztak a reformról. Nem volt egyszerű követni s mindent érteni a szakszövegből, melyek fejem felett repkedtek, de azért pár hasznos infót így is begyűjtöttem. A gasztronómia kedvelőinek írom le, hogy kiváló ételeket-italokat szolgáltak fel az ebédszünetben!:)

A konferencia után persze vissza kellett menni dolgozni, de nem bántam, mert volt végre munka számomra, az estémet pedig egy nagyon kedves baráti házaspárral töltöttem kerületünk egyik hangulatos kis éttermében, persze leginkább én beszéltem ők meg hallgattak (ami nagy szám, mert a lány igencsak szeret beszélni, hallatni a hangját:))! Furcsa érzés volt, mert olyan volt az este, mintha több éve ismernénk egymást, nagyon jót beszélgettünk, sokat nevettünk.  Nagyon édes házaspár, (s nemcsak azért, mert a férj Inter szurkoló:)) azt hiszem ők az itteni kedvenc házaspárom a lelkész és felesége mellett.:)

Kedden csak fél napot kellett dolgoznom, mert az az ügyvéd, aki a munkát adja Madridba utazott, a másik pedig az USA-ban volt. Úgyhogy kényelmesre vettük a napot, elmentünk a steakhouseba ebédelni (ez már kezd hagyománnyá válni), ismét nagyon finom húst ehettem, s a hangulat is hamisítatlan római volt.:)

Hamar eljöttem a munkahelyemről, hogy felkészüljek a nagy-lázas (néha szó szerint is) forgatagra, ami rám várt a következő pár napban…Igazából egy szülinapi partyra mentem, ahol megismertem pár új érdekes embert, valamint Rómának egy szép kis tipikus kerületét sok barral kis térrel, szórakozóhellyel. Ezután még páran beültünk egy másik aperitivo-ra nem messze a lakásunktól, itt késő estig beszélgettünk, iszogattunk, szóval nagyon kellemesen telt el egy újabb nap itt Rómában.

komment

süti beállítások módosítása