HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.11.15. 22:42 KudaRóma

Betegnapok 1. (11.07.)

img00277-20121106-1536_1352857388.jpg_1536x1152

…ahonnan csak másnap délután kászálódtam ki, hogy egyek valamit, aztán újra az ágy volt az út. Zúgott a fülem-fejem átadtam magam a köhögés nagy élményének is, röviden szólva hivatalosan is megállapítottam, hogy lebetegedtem…

Ennek ellenére – mivel nagyon rossz, izgága beteg vagyok – semmi pénzért nem akartam kihagyni a szokásos szerda esti Bibliaórát, ezért összeszedtem magam, s elmentem eme kiváló eseményre, ahol ezúttal az egyik történet az volt, amikor Jézus kiválasztotta közeli munkatársait, a 12 tanítványt, s megbízta őket mindenféle feladattal.
Ennek kapcsán arról beszélgettünk, hogy kit, mire hívott el Jézus, valamint arról, hogy milyen tudatosan választotta ki Pétertől elkezdve Júdásig az összes tanítványt, mind mindegyiket ismerte és szerette, a problémásaknak új nevet is adott.

A másik történet az volt, amikor Jézus élesen, ugyanakkor szeretettel (a kereszten értük is szenvedve) figyelmezteti az őt sátánnal azonosító írástudókat, hogy ha ilyeneket állítanak, terjesztenek, illetve nem hisznek Benne, hanem a sátánnal teszik egyenlővé, azáltal megbocsáthatatlan bűnt hoznak saját magukra. Ennek kapcsán beszélgettünk arról, hogy sokan vannak, akik miután hallana az „örömhírről” visszautasítják azt, kinevetik, vagy egyszerűen csak közömbösek iránta. Nem szabad hagyni, hogy ezeknek az embereknek a szíve megkeményedjen, különben az örök Isten nélküliséget fog eredményezni. Ezért nagyon fontos, értékes és felelősségteljes feladata minden Jézusban hívő embernek, hogy megfelelő módon képviselje Őt ott, ahol él. Lássuk be: ez csöppet sem egyszerű dolog, ám ha nem a „megfelelési kényszer hajt”, hanem az a szeretet, amit Tőle kapok, akkor ez lehetséges lesz.

Végül pedig szó volt arról, hogy kik Jézus „igazi rokonai”, azok, akik cselekszik az Ő akaratát a Biblia szerint. DE nagyon fontos hangsúlyozni, hogy Jézus NEM akar elszakítani SENKIT családjától, Ő maga még a kereszthalál utolsó perceiben is édesanyjáról gondoskodott, hanem csak arról szól itt, hogy az iránta való szeretet, a Vele való kapcsolat erősebb, mint egy esetleges vérségi, családi kötelék.

komment

süti beállítások módosítása