HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.11.16. 12:57 KudaRóma

Betegnapok 3-4. (11.09-10.)

img00287-20121106-1623_1352860396.jpg_1344x1008

Pénteken bár még beteg voltam, be kellett mennem egy kis időre dolgozni, mert az egyik ügyvéd megkért, oldjak meg egy feladatot, s mivel egész héten nem voltam bent, s úgy éreztem (tényleg csak érzés volt, a tények nem ezt támasztották alá), hogy jobban vagyok, ezért bementem. Legalább látják mennyire eltökélt vagyok (azaz látnák, de senki se volt bent, mindenki külföldön volt…csak valamiért engem hagynak mindig itthon:)).

Ha már bementem, elhoztam a bent összegyűlt, hajléktalanoknak szánt adományruhákat, s elvittem a lelkészhez, akivel együtt ebédeltem jófajta magyar hideg ebédet: kolbász, szalámi, túró, májkrém volt a menü. Nagyon ízlett neki, közben elmeséltem neki részletesen hogyan is kerültem hozzájuk, valamint azt, hogy milyen ötleteim vannak a gyülekezetet illetően, ugyanis erre már több hete sort akartunk keríteni, csak valamelyikünk épp nem ért rá. Most azonban bőven volt rá idő, így nem is voltunk szűkbeszédűek. Hazafelé, mivel szépen sütött a nap sétáltam egyet a közelben található nagyon híres temetőparkban, majd hazaérve beestem az ágyba s folytattam az alvókúrámat…

Szombaton már nem bírtam magammal, s mivel újabb budapesti ismerősöm tévedt errefelé, vele jártam a várost a nap fele részében. Voltunk a Termininél, a piazza Veneziánál, a II. Viktor Emanuel emlékműnél megnéztük a panorámát, a capitoliumról letekintettünk a Forum Romanumra, innen ismeretlen kis utcákon eljutottunk a zsidó negyedbe, majd a Pantheonnál megebédeltünk (ittlétem óta első ízben ettem sült csirkét, persze a pizza sem maradt el.:)). Ezután kis utcákon (ugyanis én ezeket preferálom a mozgalmas nagy utak helyett:)) a Spanyolország térre érve egy finom tiramisú-t fogyasztottunk el tér, s végül Szt. Pál Bazilika volt a végállomás.  

Nagyon jó az idő itt Rómában, igazából kb. 25 fok volt, sütött a nap szinte egészen addig, amíg el nem váltunk egymástól. Épp ezért is vagyok igen szomorú amiatt, hogy beteg vagyok, mert nem élvezhetem annyira ezt a jó kis időt.:) Én ezután az ágynak vettem az irányt, mert megpróbáltam meggyógyulni vasárnapra...

komment

süti beállítások módosítása