HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.11.27. 00:13 KudaRóma

játszószombat (11.24.)

img00297-20121124-1542_1353971437.jpg_2048x1536

A hétvége csendesen telt el.

Mivel elkapott az internet szele péntek éjjel, és sokàig szörföltem a vilàghàlòn, szombaton majdnem 13 òra volt, mire kikecmeregtem az àgybòl, àm làtva a szép időt, tudtam, hogy ezt azonnal ki kell hasznàlni, ezért a lelkésszel előre megbeszélt talàlkozòt is szabadtérre helyeztük àt.

Vicces volt, mert egyedül volt a két gyerekkel, ezért hozta őket, s miközben édesen alukàltak az autòban, mi tudtunk egy jòt beszélgetni egy ìzletes fagylalt mellett. Vicces, hogy november végén 15-20 fokos napsütésben lehet itt fagyizni, közben pedig karàcsonyi énekek dallamai csendülnek fel!

Miutàn a gyermekek felébredtek, elvittük őket egy közeli parkban lévő jàtszòtérre, ami mondjuk abbòl a szempontbòl furcsa volt, hogy két 30 év körüli férfi miért van együtt két gyerekkel, az anykàk néztek is rànk kerek szemekkel.:) Fenti kép is itt készült, nagyon cuki gyerekei vannak a srácnak. a kicsi úgy nézett ki mint Kenny a South Park c. amerikai rajzfilmsorozatból, de nem ugyanaz lett a vége a srácnak...:)

 

E kellemes délutàn utàn végre sikerült egyeztetnem a főbérlővel végre sikerült egyeztetnem a bérleti dìjròl, s ùgy néz ki, hogy a hèten végre hajlandòak lesznek pénzt elfogadni (miòta beököltöztem egy eurocentet sem fizettem...), persze szerződést végül nem kaptam, de most màr nem is érdekel, ugyanis - mint arròl màr ìrtam - nemsokàra elköltözöm.

 

Este a szicìliai derbyt tekintettem meg egy palermòi haverommal egy pizzeriàban, s legnagyobb örömére sikerült legyűrniük a Cataniat. Utàna még egy pàlinka mellett megvitattuk az élet nagy dolgait, majd hazamenve àlomban vàrtam a vasàrnapot, ami csakhamar el is jött...

komment

süti beállítások módosítása