HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.02.01. 16:59 KudaRóma

Villa Adriana (01.26.)

025_1359734015.JPG_2272x1704

Szombaton aztán, mivel ismét gyönyörű idő volt (+15és +20 fok közti hőmérséklettel), vendéglátóimmal a festői "Villa Adriana"-ba látogattunk, ahol nagy élmény volt közel 3 órán keresztül sétálgatni az ókor egyik legszebb, legpompásabb nyári rezidencia maradványai között (akit érdekel részletesebben a villa története, itt olvashat róla: http://hu.wikipedia.org/wiki/Villa_Adriana, vagy angolul/olaszul: http://www.villa-adriana.net/)

Mivel mindig is a szívem csücske volt a történelem, nagy izgalommal mentem végig ott, ahol nagy római császárok pihentek. Nagyon sok képet készítettem (köztük a fent láthatót is), a többit pedig majd megtekintheti alkalomadtán a kedves blogolvasó.

Tartalmas, egyben fárasztó séta után hazatérve egy jó nagy ebéddel zártuk ezt e kirándulós napot, melynek délutánját végigaludtam, este pedig meccsnézéssel múlattuk az időt, valamint pizza-bruschettát csináltunk, ezután pedig – miután összepakoltam bőröndjeimet a másnapi költözéshez – felkészültem az itt eltöltött utolsó éjszakámra.

komment

süti beállítások módosítása