HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.02.06. 10:55 KudaRóma

Intenzív szerda (01.30.)

Napom telefonálgatással indult, két állásajánlatot is kaptam, lefixáltam interjút is, majd sietve mentem ebédelni volt munkatársaimmal (hatalmas szendvicskölteményt ettünk „borsos” áron:), majd tettünk egy nagy sétát a belvárosban), mely kissé elhúzódott, így késve érkeztem az angol órára, de összességében hasznos pár órát töltöttem előző munkahelyemen. Az állásinterjú este volt, ezért a köztes időt álláskereséssel töltöttem, valamint a volt munkatársakkal való beszélgetéssel. Érdekes, hogy mennyire megnyílnak ezek az emberek, egész személyes problémákat, örömöket osztottak meg velem, melynek nagyon örültem.

Maga az állásinterjú több mint egy órásra sikeredett, egy különleges ingatlanirodáról van szó (ahol az eladó eladja az ingatlant, de meghatározott évig még az eladó birtokolja a lakást, fizeti a számlákat, csak a tulaj más; tulajdonképpen a haszonélvezet egyérdekes formája ez), érdekes volt az elbeszélgetés. (Természetesen) szimpatikusnak tartott az egyik cégvezető, aki interjúztatott, így „bejutottam” a 2. fordulóba, mely február közepén lesz. Meglátjuk mi fog kisülni belőle, ugyanis nincs fix munkabér, csak eladott lakások után fizetnek (ami ugyebár az elején igencsak nehézkes lesz. Mindenesetre jó teszt volt ez, hogy lássam milyen egy interjú itt.

Este pedig a szokásos Bibliaórán Keresztelő János lefejezésének történetét tanulmányoztuk elsősorban Heródes király szemszögéből. János megtérésre hívta fel a királyt, aki bűnben élt (testvérének feleségét vette el feleségül). S noha Heródes szívesen hallgatta Jánost, a felesége kedvéért bebörtönöztette, majd egy részegítő este hatására le is fejeztette. A történet kapcsán arról beszélgettünk, hogy sokszor a többiek, a világ-TV-internet véleménye alapján, az embereknek kedveskedve cselekszünk, nem pedig Isten akaratának megfelelően. Amely ugyan lehet, hogy fájdalmas döntések meghozatalát igényli, de mégis megtisztít, s megnyitja az utat az őszinteség felé. Te kinek a véleményére hallgatsz, mi a fontos, ki/mi alapján hozod meg döntéseidet? Heródes az embereknek akart megfelelni, s elbukott, sőt: gyilkolt. Abszurd halállal halt János, mégis példaértékű a viselkedése: nem félt megmondani őszintén véleményét még egy olyan fontos, befolyásos embernek sem, mint Heródes.

komment

süti beállítások módosítása