HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.02.11. 18:48 KudaRóma

Lovashétfő (02.04.)-Mosó(de nem medve)kedd (02.05.)

Mivel reggel 6 után feküdtem le, csak 13:30 körül ébredeztem, s kezdtem a hetet. A délutánt netezéssel, munkakereséssel töltöttem, majd koraeste Piazza del Popolo-n lévő, farsang jegyében megrendezett lovasbemutatón vettem részt két ismerősömmel. A majdnem másfél órás szabadtéri program az ember és a ló történetét mutatta be művészi, akrobatikus és harci jelenetekkel. Összességében igencsak látványos volt az este, a háttér pedig egy pompás tér volt (természetesen szökőkúttal), valamint a díszes kapu, ami fogadja a belvárosba igyekező nagy tömegeket. Igencsak hűvös este kerekedett az enyhe délutánból, ezért egy közeli bar-ba betérve egy forrócsokival melegítettük fel magunkat.

Hazafelé összefutottam egy ismerősömmel, akivel rég nem beszélgettem, ezért beültünk egy italra egy másik bar-ba, így majdnem éjfél volt, mire hazakeveredtem. Ám mivel megfordult a napom, még sokáig fent voltam, bámulva az ágyam előtt elhelyezkedő óriás LCD TV-n a különböző olasz nyelvű sorozatokat és vetélkedőket.

Kedden meglátogattam azt az olasz-magyar házaspárt Guidonia di Montecelio-ban, akiknél az első két hétben laktam, miután januárban megérkeztem. Nem volt egyszerű eljutni hozzájuk, ugyanis egy nemlétező autóbuszt késtem le, majd másfél óra várakozás után megérkezett az igencsak zsúfolt járat, így délután kettő óra után értem ki, közel 2,5 órás utazás után. Mindenesetre megérte kimenni, mint mindig nagyon kedvesen fogadtak, elintéztem pár dolgot, amit szerettem volna, így este elégedetten tértem haza.

Együtt töltöttem az estét lakótársammal és mivel elkezdett érdeklődni hitem után, illetve, hogy tulajdonképpen miért is vagyok Rómában, elmeséltem neki. Mindig nagy örömmel és nyíltan beszélek a helyieknek arról, miket élek át, valahogy könnyebben, szabadabban beszélek itt hitemről is (talán mert „messziről jött ember azt mond amit akar” ? Remélem nem. :)), de „tegyetek próbára” kérdezzetek bátran!:))

komment

süti beállítások módosítása