HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.02.17. 21:36 KudaRóma

Hétköznapok (02.14-02.15.)

Csütörtökön fél napos állásinterjún vettem részt a már említett marketing cégnél, előbb az elméletet sulykolták belénk két órában, majd a gyakorlatot mutatták be a nap hátralévő részében. Őszintén szólva nem ez álmaim munkahelye, kissé nyomulósnak, pénzhajhásznak tartottam az itt dolgozó embereket, akiket nem a valódi cél vezérelt (azaz segíteni az olasz éhező, rossz sorban lévő gyerekeknek, illetve egyéb elmaradt kontinensek kis polgárainak), hanem az, hogy egy nap-hét-hónap alatt minél több „üzletet kössenek”, s így a ranglétrán egyre gyorsabban jussanak felfelé. A nap végén mindenesetre abban maradtunk, hogy jövő héten egy „feedback”-re találkozunk, s eldöntjük közösen a „hogyan tovább”-ot.

Este megvendégeltem két haveromat, én főztem nekik, s megnéztük a csodálatos INTER európai kupameccsét. Mókás volt, hogy itt Olaszországban, olaszoknak én főztem olasz ételt, az általuk oly közkedvelt „Carbonara”-t. Az már csak hab volt a tortán, hogy el voltak ájulva, hogy milyen finomat főztem, el is fogyott pár perc alatt e valóban finom tészta, ráadásul kedvenc focicsapatom is diadalmaskodott!:)

Összességében tehát jó kis nap volt ez, annak ellenére, hogy sajnos már hetek óta fordított életet élek, mivel kb. hajnali 3-kor alszom el és 12 körül kelek, elmegy a fél napom alvással, pedig tényleg szép idő van, jó lenne minél jobban kihasználni ezt az időszakot.

Pénteken meg is próbáltam hamarabb felkelni, sajnos sikertelenül. Ám mivel jó idő volt, elhatároztam, hogy a munkakeresés mellett ismételten turistáskodom egy kicsit, így a Piazza Venezia környékén barangoltam az apró, hangulatos és néptelen utcácskákban, majd felgyalogoltam a II. Vktor Emanuel Emlékműre, itt imádkoztam és elmélkedtem pár bibliai Igén.

Estémet a gyülekezet egyik családjánál töltöttem, ahol imaórát tartottunk. Igen gazdag volt az imatémák tárháza, a gyülekezet tagjaitól elkezdve a pápa,- és olasz parlamenti választásokon át Magyarországig bezárólag sok mindenért és mindenkiért imádkoztunk, már csak azért is, mert a Biblia szerint nagyon fontosak ezek az események is. Ezt követően megvacsoráztunk, jót beszélgettünk, majd mindenki saját otthonába tért. Én 3 filmmel zártam az estét, így mondanom sem kell, hogy ismét hajnali 3 óra volt, mire álomra csuktam szemeim.    

komment

süti beállítások módosítása