HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.03.10. 23:45 KudaRóma

Tavasz (03.04.)

img00371-20121211-1412_1362954872.jpg_1184x888

Gyönyörű nap virradt fel a hét első napján, a napokban végre lehet érezni a tavasz közeledtét: jön a várva várt jó idő, napsütés, meleg!:) Ezt kihasználva a Giannicolo tetején található Garibaldi szobor tövében fogyasztottam el ebédemet, gondolkodtam, elmélkedtem, készültem a szerdai Bibliaórára, s tettem fel az élet nagy kérdéseit a várost szemlélve, melyet a napsugarak játéka csodás színekbe öltöztetett. Ezután elszántan indultam neki a munkakeresésnek, de leginkább leveleimet böngésztem, híreket olvastam, irogattam, telefonáltam, stb., este pedig tovább készültem a szerdai Bibliaórára.

Apropó Biblia, e napokban a következő Igéket olvastam:

„Ujjongj, meddõ, aki nem szültél, vígan ujjongj! Örvendj, aki nem vajúdtál, mert több fia lesz az elhagyottnak, mint a férjes asszonynak! – mondja az Úr. Széles helyet keress sátradnak, feszítsd ki sátorponyváidat teljes szélességükben! Húzd meg köteleidet, erõsen verd le cövekeidet! Mert jobbra is, balra is terjeszkedni fogsz… Ne félj, mert nem vallasz szégyent, ne pironkodj, mert nem ér gyalázat! Ifjúkorod szégyenét is elfelejted, özvegységed gyalázatára nem emlékezel többé.” (Ézsaiás 54:1-4).

A sátán megpróbál majd mindenféle félelmet ültetni az elmédbe, olyan dolgok miatt is, amelyeknek kevés a valószínûsége, hogy megtörténnek. A célja az, hogy megbénítson, hogy ne tudj továbbmenni. Tudja, hogy Isten azt tervezte számodra, hogy „jobbra is, balra is terjeszkedni fogsz”, nem pedig azt, hogy visszavonulsz. Mit tehetsz ilyenkor? „…vegyétek fel az Isten fegyverzetét, hogy ellenállhassatok a gonosz napon, és mindent leküzdve megállhassatok” (Efezus 6:13). Állj szilárdan Isten Igéjére, és semmi esetre se vonulj vissza!

Mindig azt tedd, ami helyes!

„Ember, megmondta neked, hogy mi a jó, és hogy mit kíván tõled az Úr!" (Mikeás 6:8)

Mi a jellem? Az, hogy azt akarod tenni, ami helyes, akkor is, ha az nem könnyû. Az, hogy elõre eldöntöd, mi az, amirõl nem lehet alkudozni. Számíts rá, el fog jönni az a nap, amikor az úgynevezett „haladás" rá akar bírni arra, hogy engedj a meggyõzõdésedbõl. Ezen a ponton az erkölcsi tartásod forog majd kockán. Ezért tisztában kell lenned azzal, mi a meggyõzõdésed. Kísérteni fog a gondolat, hogy ha egyszer elérsz a sikernek egy bizonyos szintjére, ezek a kihívások majd eltûnnek. A végsõ vizsgálat során a hírneved azt fogja mutatni, milyennek ismertek az emberek, de a jellemed azt, milyennek ismert Isten!

komment

süti beállítások módosítása