HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.03.14. 14:12 KudaRóma

Pápaválasztás? Sirály!:)) (03.13.)

003_1363266676.JPG_2272x1704

17 óra körül egyedül érkeztem a Szent Péter térre, ugyanis füstbe ment terv volt, hogy rávegyem angoltanáromat, olasz és angol ismerőseimet, hogy a rossz idő ellenére tartsanak velem, mondván szerintem ma este bizony jó esély van sok fehér dolog meglátására (mint füst, ruha, stb.:)), s ilyen lehetőség bizony az ember életében nem minden nap adatik. Érkezésemkor már elég sok esernyős gyülekezett (mint a fenti kép is bizonyítja) a nagy eső alatt; én a tér közepén található obeliszk tövében „cövekeltem le”. A percek lassan peregtek, az esőcseppek ellenben egyre gyorsabban.

Gondoltam hát, hogy hasznos időtöltés végett elkezdek ismerkedni, és szóba is elegyedtem három olasz hölggyel, akikkel kellemesen elbeszélgettünk a tér történéseiről. A legnagyobb „izgalom” ebben az időben azonban csak az volt, hogy egy (szürke-fehér színű) sirály rárepült a füstöt hozó kémény tetejére, s 37 és fél percig el sem szállt onnan, amikor pedig ezt megtette sokan azt hitték, hogy a madár azért szállt el, mert melegszik a szerkezet, és érkezik a várva várt füst…! Azonban a hölgyek cigarettájának füstjén kívül semmilyen más füst nem gomolygott a téren, így 18 óra után már mindenki bizonyos volt: a negyedik választás is eredménytelenül ért véget. 

18:30 után pár perccel az egyik hölgy kapott egy telefonhívást, mely szerint nemrég bemondták a TV-ben, hogy megvan a pápa, s nemsokára érkezik a fehér füst. Mindannyian megmosolyogtuk a hírt mondván, hogy ha szavazás titkos, a tegnapi „extra omnes” bejelentés után pedig mindenkit kiküldtek a Sixtus kápolnából, akkor hogyan kerülhetne ilyen horderejű hír idő előtt a napvilágra…??

komment

süti beállítások módosítása