HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.03.17. 16:32 KudaRóma

4 nap: nő-születés-név-próba :)) 2. rész (03.08-03.11.)

044_1363620637.JPG_1200x1600

A vasárnapi Istentiszteleten a lelkész virágvasárnap eseményeit elevenítette fel, amikoris Jézus élete utolsó hetének kezdetén szinte királyként ünnepelve vonul be Jeruzsálembe. Az alkalmon előrehívott a lelkész és bejelentette, hogy a mai naptól én vagyok a gyülekezet "hivatalos programszervezője", úgyhogy a templomban megtartandó események rendszere nálam fut össze. Nekem ez öröm, úgyhogy szívesen vállaltam a feladatot. Ezen a vasárnapon továbbá lehetőségem volt felolvasni az alapigét, a felajánlásokról beszélni-összegyűjteni, s az áldást elmondani. Nagyon hálás vagyok Istennek, hogy olyan lelkészt ismerhettem meg, aki ennyi bizalmat fektetett belém.

Alkalom után délutáni meccsnézés keretében átnéztük az egyesület alapító-okiratát, melyet 19-én vitatunk meg a közjegyzővel. Már nagyon várom, hogy – sikeresen – lezáruljon e fejezet a gyülekezet életében.   

Késő délután tangóestre voltam hivatalos (senki ne aggódjon nem mint táncos, hanem mint néző), ám olyan eső zúdult Rómára, hogy nem lehetett kimozdulni a lakásból, így otthon maradtam, majd miután csillapodott a zuhé, elmentem megnézni egy haverommal szeretett csapatom esti meccsét egy ír kocsmába. Az eredmény szomorú volt, ám az estet legalább megmentette az, hogy egy jót beszélgettünk az egyik pincérnővel, aki Liverpoolból érkezett Rómába olaszul tanulni, s akit meg is hívtunk templomunkba mondván a Biblia nyelvezete könnyű tanulást biztosít.:)

Hétfő délután volt az első próba munkadélutánom, ami abból állt, hogy leendő főnökömmel meglátogattuk egy kliensünket, aki el akarja adni a gyönyörű lakását. Közel másfél órát töltöttünk el a most nyugdíjba vonult hölgynél, akinek részletesen elmagyaráztuk a lakáseladás szerződéskötésének feltételeit, illedelmesen végighallgattunk fél élettörténetét miközben megkínált bennünket limoncellóval (ő ettől egy kicsit be is csiccsentett). Rögtön alá is akarta írni a szerződést, de miután annyira hangsúlyozta, hogy ismerősei a lelkére kötötték, hogy alaposan gondolja át a dolgot, kért egy hét haladékot, amit mi készségesen támogattunk. A leendő főnök elégedett volt aktivitásommal, rögtön látta, hogy ráéreztem e műfaj lényegére, elmondott egy-két részletet együttműködésünket illetően, mely március végén, április elején fog indulni, a pontos nap attól függ, hogy mikor fejezik be a bérelt iroda felújítását.

Este próbáltam hamar lefeküdni aludni (mondanom sem kell, hogy sikertelenül:)), ugyanis korán kellett kelni a másnap kezdődő pápaválasztási ceremónia nyitóünnepségére (melynek egyik főszereplője a fenti képen látható gyönyörű alkotás a Pietá, egy kicsit másképp/más oldalról!)

komment

süti beállítások módosítása