HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.04.06. 15:09 KudaRóma

Nagy-napok 1.rész (03.28-03.29.)

007_1365214322.JPG_1704x2272

Nagyhét lévén fokozódott a városban a hangulat és a tömeg, mely ebben az időszakban jellemzi az örök várost. Csütörtökön este megvendégeltem két kedves ismerősömet abban a lakásban, melyet 31-én kell(ett) elhagynom, ugyanis mindenképp meg akartam mutatni nekik, hogy Isten milyen szép lakást rendelt ki számomra két hónapon keresztül (fenti kép szobámat mutatja, de akit érdekel, hogy hogy nézett ki ez a hely, annak szívesen küldök pár fényképet). Egy kellemes, nagy és mély beszélgetést hozó est kerekedett ki a „carbonara party”-ból, melynek olyannyira későn lett vége, hogy másnap csak délután mentem be dolgozni, már csak azért is, mert végre megkaptam a szerződés-tervezetet és jól át akartam tanulmányozni, mit írok alá.

Jelentem, hogy végül (annak ellenére, hogy két-három pont eléggé gumiszabálynak tűnik) pénteken (április 8-i kezdettel, hatállyal, ugyanis még a bürokrácia útvesztőiben át kell gyalogolni) aláírtam egy egy évre szóló megállapodást a casanuda.it nevű céggel (aki akarja, megtekintheti honlapunkat is, ha beírja a keresőprogramba fenti nevet), azzal az írásban nem szereplő kikötéssel, hogy három hónap elteltével asztalhoz ülünk, s átgondoljuk, miként sikerült a kezdeti fázis. Ez nem egy próbaidő, ugyanis ez határozott ideig tartó együttműködés 30 napos határidővel bármikor felbontható az egy év során. Látszólag nagyon bíznak bennem, pénteken már én zártam az irodát, külön kulcsot is kaptam, közvetlen a hangulat (olykor túlzottan is…), azonban eddig csak én vagyok, a többi munkatárs (azaz a lányok) csupán a későbbiekben érkezik (ki április közepén, ki májusban, de olyan is van, aki visszamondta az állást).

Megkönnyebbülten vágtam neki a nagypéntek estéjének tehát, hálát adva Istennek, hogy ilyen nehéz gazdasági helyzetben találhattam munkahelyet, így közel négy hónapos munkanélküliség után újra az olasz munkaerőpiac jeles képviselője lettem. Nehéz, de egyben hasznos volt ez a most már hátam mögött levő időszak, melynek során sokat tanultam saját magamról, Istenről, a körülöttem (és tőlem távol) lévő emberektől. 

komment

süti beállítások módosítása