HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.04.23. 01:33 KudaRóma

nincsközlemény- 2013 április

Sajnos (??) idő, energia, kedv hiányában igencsak elmaradoztak bejegyzéseim, de ígérem, ha lesz újra idő-ihlet duó, fogok naplózni, de most más módját kell a kapcsolattartásnak előnyben részesítenem.

Most csak annyit, hogy jól vagyok, a munka, melyet 4 hete kezdtem - egyelőre - tetszik: járom a várost, emberekkel beszélek, befektetési lehetőséget javaslok nekik, s jogi háttérmunkát is végzek (kis részben).  Egy évre írtam alá, 3 hónap elteltével meglátjuk..

Az idő kezd nyárias lenni (valahol útközben elveszett a tavasz...).

Ezen kívül áprilisban voltam focitornán, Ratzinger ex-pápa rezidenciája mellett egy hétvégi túrán, Trastverében "romantikus" esten, evangéliumi-gyülekezeti találkozón, hangversenyen, meccsnézésen, stb...esetleg ezekről egyszer bővebben...Vagy sem :)  
 
Most úgy néz ki, hogy lesz szállásom nyár végéig (bar egyelőre fogalmam sincs, h. május 1-től hol fogok lakni, de 1-2 felajánlás van:)). Gyülekezeti téren is egyre több a tennivaló, ezt szeretem csinálni. 
Számomra még ma is hihetetlen az a bizalom, melyet a lelkésztől kapok, igazán ugy látom, h. megkaptam azt Istentől, amire sok vágytam: 1 kis templomi közösséget, ahol tevékenykedem majdnem mindenkit ismerek, ahol a lelkésszel lehet beszélni, ahol Isten jelen van a Szentlelke által, noha itt sincs kolbaszbol  kerites:), de nyitottsag, fiatalossag, Jezust megismertetni vágyás van az emberekben, s ez uj erőt ad.
 
Isten hűségét annak ellenére tapasztalom meg, hogy tényleg meg sem érdemlem azt a sok szeretetet amit kapok Tőle (valószínűleg ez a kegyelem:)), tanulom az ajándékok, felajánlások elfogadását, nem kell mindig mindenkinek mindent viszonozni, egyszerűen csak elfogadni. 
Ezeket tapasztalom hónapról-hónapra, főleg akkor, amikor nem tudom mi fog következni, nem látom  kovetkező lépést , ekkor Ő válaszol s gondoskodik.  
Csak nekem kell(ene) jobban Rá figyelnem, olvasnom a Bibliát, remélem tudok ebben is fejlődni.:)) de sajnos eléggé elfoglaltnak tettem magam ("Mártáskodom"), avagy arra fogom, h. nincs rá időm, mondván sokat kell tevékenykedni (am valójában néha csak ülni kéne s olvasni, azaz "Máriáskodni":))
Órákon át tudnék mesélni, de fáradt vagyok, aludni is kell, így zárom soraim.:))

komment

süti beállítások módosítása