HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2013.05.23. 01:21 KudaRóma

Aranymájus 2. rész

2013-04-07_17_26_12_1_1369263423.jpg_2560x1920

Mivel elkezdődött a tavaszi-koranyári időszak 1-1 ebéd erejéig szívesen megyek parkokba. Az első ilyen volt amikor május elején egy forró pénteki napon a villa Borgheseben fogyasztottam el salátámat, s közben fenti képen látható teknősbéka napozási stílusát és módját irigyeltem...:) Amúgy ez is remek lehetőség mások jobb megismerésére, barátságok elmélyítésére, szóval mindenkinek csak ajánlani tudom, aki ebédszünetelni tud 1 parkban, hogy élvezze ki e pillanatokat, s ne rohanjon az ebédeléssel. Sokkal jobban, energikusabban fog eltelni a délután egy könnyed ebéd-séta kombináció után:)

 

Ebben a május eleji pár napban két volt kollégám érkezett megtekinteni a város nevezetességeit, s abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy ebbéli kalandjukban részt vehettem, sőt olykor „idegenvezetőként” is közreműködhettem. Kellemes időtöltés volt kiváló éttermekben, ízletes ételek és italok társaságában elevenítettük fel volt munkahelyem „legszebb pillanatait”, személyiségeit, aktualitásait. Szerettem a bíróságon dolgozni, de úgy érzem, hogy jól döntöttem, amikor (még ha esetlegesen időlegesen is), otthagytam „alma mater” munkahelyem. Sok mindent hasznosítok jelenlegi munkámban is abból, amit ott tanultam, de – egyelőre – nem vágyom vissza ebbe a közegbe. Persze a színes egyéniségek olykor eszembe jutnak, hiányoznak, így ezúton is minden kedves volt blogolvasó munkatársamat üdvözlök (blogtörvényeim szerint név nélkül, nem kiemelve senkit:)), és sok erőt, sikert kívánok mindennapi munkájához.

 

komment

süti beállítások módosítása