HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2014.01.24. 13:16 KudaRóma

egy "àtlagos" januàri őszi szombat...

2014-01-18_16_12_52_1390519335.jpg_2560x1920

Hétvégém nagyon gyorsan eltelt, de egyben igen kellemes napok ezek, amikor nem kell dolgozni:))

 

Szombaton (azaz januàr 18-àn) jol kialudtam magam (mert igen, kedves olvasò, erre is szuksege van a szervezetnek, tehàt pihentesd Te is olykor…:)), majd mivel làttam a nap sugarait bekukucskàlni a szobàmba, folytattam pàr hònapja elkezdett parkfelfedezo korutamat, ezùttal a “villa Glori”-t làtogattam meg, ami egy kozepesen nagy park “Parioli” negyedben (ez az olasz monopoly j°tékban a legdràgàbb, legértékesebb terulet:)).

 

Itt kerestem egy eldugott kis padocskàt, amire ràsutott a nap, s napfirdozésbe kezdtem, minden sugara ajàndék volt, hisz nem kevésszer beborult. 

Kozben megebédeltem, majd dolgoztam 2-3 òràt (karitatìv fordìtàsokat vàllaltam be a hétvégére:)), végul egy nagy sétàt tettem a parkban, ahol egy “kortàrs kiàllìtàs” volt megtekintheto, hasonlò értelmes szabadtéri alkotàsokkal, mint amelyeket Szentendrén làthat az érdeklodo az ùt mentén.

Fenti kép is e délutànon készult - én készìtettem telefonommal, nem netes letoltés;) - melynek a "Szenthàromsàg" cìmet adtam, mégpedig azért, mert a lemenő nap, a Fény az Atyàt, a kereszt Fiùt, azaz az élő Megvàltò Jézus Krisztust, a Felhő/szél pedig a Szentlelket jelkéezi.

 

Estére borozàst szerveztem egy nagyon klassz kis belvàrosi kocsmàba, olyan a hangulata, mintha egy nagy lakàsban lettunk volna, mely tele van klassz régiségekkel, kandallòval s finom borokkal. Ràadàsul valòban olyan volt, mintha visszamentunk volna az idoben, ugyanis a belso helyiségben ahol tàrsasàgunk tartòzkodott, nem volt térero. Ez nagyon tetszett nekem, ìgy ugyanis nem mindenki authista modon nyomogatta nagyon vagy kevésbé okos telefonjàt, hanem egymàsra tudtunk koncentràlni, torténeteket meséltunk, nevettunk. Kellemes kis este volt, ahol ismételten volt alkalmam elmesélni torténetemet valakinek, akit az este soràn ismertem meg, s aki azt hitte, hogy észak olasz vagyok.:)

 

A kellemes estet egy belvàrosi sétàval "öblìtettük le": Piazza Navono, Corso Vittorio Emanuele, Largo Argentina ùtvonalon, majd màr a buszròl a piazza Venezia, Piazza Barberini, Piazza Bologna tengelyen haladtam haza ès àgyam irànyàba...

komment

süti beállítások módosítása