HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2014.05.08. 10:40 KudaRóma

Vatikàn

2014-04-26_18_02_01_1399537650.jpg_2560x1920

2014. àprilis 27-én a r.kat.egyhàz "szentté avatott" 2 elhunyt pàpàt. Kulonlegessége az eseménynek 2 tovàbbi - élő- pàpa jelenléte volt. Fenti kép az esemény elotti napon készult. Kivàncsi lévén az elokészuletekre elmentem, hogy megnézzem a népkavalkàdot, mely e hétvégén jellemezte a miniàllamot. Igen hangulatos, szìnes tér fogadott, gitàrozò, tapsolò, éneklo, tàncolò emberekkel. A vidàm hangulatot az érkezo vihar és a rendezok szigorùsàga oszlatta fel, mivel az egész teret éés a korulotte levő utcàkat kiuritették. Egyes forràsok szerint kozel 1 milliò turista jott ezen alkalombòl a vàrosba... Oriàsi tomeg volt mindenhol, ìgy én 1-2 òra utàn igyekeztem kerulni a fontosabb ròmai làtnivalòkat, màr csak azért is, mert egész hétvégén pocsék esős, hideg, szeles ido volt. Inkàbb elmentem futni, meccset nézni, vasàrnap Istentiszteletre a mi kis gyulekezetunkbe!:)

Kultùràlis szempontbòl érdekes esemény volt az, amit a Vatikànban az emberek làthattak, azonban tovàbbra is Egyedul Istené a dicsőség, ő az egyeduli Szent és Igaz. Akik pedig hisznek Benne, megtérnek, mind mind az ő kicsiny szentjei, gyermekei.
Kiemelés és megkulonboztetés nélkul. 

komment

süti beállítások módosítása