HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2014.09.01. 11:46 KudaRóma

3.0 avagy "ùjra a fedélzeten"

2014-08-31_13_48_22_1409564685.jpg_2560x1920

Nyári szabadságolás után újra itt a "legjobb leghumorosabb legromantikusabb legérzelmesebb legrómaibb" bejegyzések Ròmàbò (csak hogy a szerénység talajàn àlljak tovàbbra is...:)).

A mai bejegyzés fö számai a visszaszàmlàlàs elemei: "2...1..."!

Ugyanis két éve érkeztem "A nagy szépség"-be. S ahhoz képest, hogy elv. 3 hónapra jöttem, elég nagy különbség szem-, fül-, hús-vér tanúja vagyok.

S csak Isten tudja: meddig.

Ma egy hete érkeztem vissza a szabadságból. Az 1.munkahét elég uncsira s melegre sikerült, no de sebaj, kipihentem a "nyaralàs fàradalmait"! Esténként 1-1 baràttal talàlkoztam, aki elvétve épp még/màr Ròmàban volt, de pl. a szombatot végigaludtam... Kìsértetiesen hasonlìt ez az időszak a 2 évvel ezelőtti kezdéshez... Remélem ezek utàn a folytatàs is hasonlòan fog alakulni.:)) Remélem nem boritom fel a Szt.Péter Bazilika kupolàjàt (mint fenti tegnap elkészìtett képen:))

Isten erre az új "kalandra" alábbiakkal inditott: «„…legyen a derekatok felövezve, sarutok a lábatokon, bototok a kezetekben…” (2Mózes 12:11)
Itt (volt) az ideje mozdulni, s az újtól való félelem nem kell, hogy visszatartson.
A változás nem ellenség. Ha úgy tekintesz magadra, mint aki egész életén át tanul, keresi a növekedés és fejlődés útját, akkor a változás barátoddá válik. ...Otthonunk változik, ahogy igényeink változnak. Munkahelyünk változik a gazdasági helyzet szeleitől sodorva és változik, ha új lehetőségek nyílnak… a barátságok változnak, ha a család szükségletei vagy munkahelyi változások eltávolítanak… Míg sok változás örömteli új időszakot jelent… néha a változások fájdalmasak. Ám a változás bármelyik szakaszát éled éppen… vigasztalást találhatsz a Malakiás 3:6 szavaiban: „…Én, az Úr, nem változtam meg. Kegyelme örökké tart… csodálatos érzés tudni, hogy ő szeret és utat mutat nekünk is, ahogyan utat mutatott minden gyermekének előttünk is.«

Na ezeket kellene gyakorlatba áttenni, megélni... Hogy hogyan? jò kérdés...

 

Talàn épp azàltal, hogy "Vàrok az ÚRra". S hogy ez mit jelent ? ajànlom meghallgatàsra alàbbi alkalmat:))
http://www.golgota.tv/?p=32214

komment

süti beállítások módosítása