HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.15. 14:19 KudaRóma

Munkahelyi pillanatképek-1 (09.14.)

img00054-20120914-1856_1347711451.jpg_2048x1536

Pénteki napom olyan volt mint a csütörtök, üres marad a naptárban. Érdekességként azért 3 képet felteszek, mert kérték páran, hogy meséljek arról, milyen a hely, ahol dolgozom. Előző bejegyzéseim során már írtam az emberekről, most a helyről lesz szó, de nem elsősorban szavakban, inkább képekben. Kellemes lapozgatást.

 

Mint már írtam egy szobában vagyok egy ügyvéd (sráccal), ő adja nekem a munkát elsősorban, ő kritizál, ő dicsér, ő értékel. Fenti képen láthatjátok kobakját ahogy mosolyog, nagyon boldog volt, hogy lefényképeztem, s pénteken azért is nagyon örült (és megdicsért), hogy milyen jó munkát végeztem a fordítással, amivel megbízott. Ennek én is örültem, éreztem, hogy ha csiga tempóban is haladok, de azért legalább a munka gyümölcse megfelelő lesz. Viccből kérdezte, nincs-e kedvem bejönni-e hétvégén is dolgozni, ugyanis szinte lehetetlen, hogy a keddi leadásig megcsináljuk az egész fordítást.
Én persze (szintén viccből) azt válaszoltam, hogy, de persze, hogy van.:)....

 

komment

süti beállítások módosítása