HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.28. 23:10 KudaRóma

Hétköznapok-3.rész (09.24.-09.28.)

Mivel azonban nagyon rossz beteg vagyok és szerda (09.26.) este volt, s jobban is éreztem magam, másfél óra alvás után összeszedtem magam, s elmentem a „szokásos” szerda esti Bibliatanulmányozó házicsoportba, melyről már írtam. Elhangzott egy kedves blogolvasótól egy olyan kérdés, hogy mit jelent az, hogy a gyülekezetbe hívők és nem hívők is járnak?! Nos, ez azt jelenti, hogy bárki eljöhet ezekre a Bibliát tanulmányozó alkalmakra, a neten fent van az elérhetőség, aki nyitott Isten Igéjére, azt szívesen fogadják. /Ahogy remélhetőleg minden gyülekezetben a világon:))!/


Így volt ez tegnap este is: egy srác az alkalom előtt pár órával találta a neten a lelkipásztor elérhetőségét, este pedig már ott volt velünk a nagyon jó hangulatú sokrétű, soktémájú, aktualitásokkal teli alkalmon. Döbbenetes ennyi év után számomra az, hogy mennyi rétege van a Bibliának, mennyi rejtett kis kincse, mennyi olyan szó, kifejezés, összefüggés, ami még csak eszembe sem jutott egy egyszerű, már ezerszer olvasott Igerészről!:) S nagyon jó az, hogy hívők-nem hívők (de Istent keresők) milyen nyíltan, kételkedve ugyan de őszintén keresnek válaszokat az élet nagy kérdéseire!!


Mint arról már írtam tényleg nagyon színes társaság nemzetiségre és foglalkozásra is figyelemmel. A focit csak hárman szeretjük igazán a 15-20 fős csoportból, ám az különösen érdekes, kis csoda hogy annak ellenére, hogy Rómában vagyunk, ahol 2 nagy focicsapat is van, mi mindhárman ugyanannak a csodálatos fekete-kék csapatnak szurkolunk (mint Isten is): az Inter! Mely csodacsapat szerda este 2-0 arányban győzött Veronában Rómeó legnagyobb bánatára, ám Júlia óriási örömére!! Meg is beszéltük a srácokkal, hogy majd néha nézünk együtt meccset, de lehet, hogy erre csak titkos, földalatti csoportban (katakombákban) kerülhet sor, mert mégiscsak Rómában vagyunk!:))

komment

süti beállítások módosítása