HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.09.29. 19:55 KudaRóma

Hétköznapok-4.rész (09.24.-09.28.)

Hazatérve ismét alkalmaztam a fent kifejtett orvosi módszert, s mivel tökéletességre akartam fejleszteni – a hosszabb verziót választva ezúttal – csütörtökön (09.27.) 14 óra alvás után délután fél öt körül keltem. Ebből ki is derül, hogy nem voltam dolgozni, egyelőre eléggé megértőek voltak:))! Nem is tudom mikor aludtam utoljára ennyit, de felébredve már-már gyógyultnak éreztem magam (vicces, mert a szerdai Bibliaórán a betegségekről beszélgettünk, Jézus 1x 1 lázas nőt gyógyít meg…:)).

Mivel tényleg jól voltam már, este voltam egy budapesti összejövetelen is!!:)) Történt ugyanis, hogy az otthoni Bibliatanulmányozó csoportunk épp csütörtökön tartotta alkalmát, s mivel gondoltam, ha már nem dolgozom, elmegyek, részt veszek!:)  Mindenkinek ajánlom ezt (vagy egy másik) keresztyén csoportot, aki az élet nagy (és kis) dolgairól kötetlenül, a Biblia vezérfonalát használva szeretne beszélgetni.
Vicces volt, életem első ilyen jellegű (virtuális, azaz skype kapcsolatos) alkalmán részt venni, mindenesetre élveztem.:) S hogy teljessé tegyem a napom, este még elmentem egyet sétálni, fagyizni a közelbe, s kipihenten tértem nyugovóra kevéssel azután, hogy éjfelet ütött az óra!:)

Pénteken (09.28) szupertitkos dolgok történtek, melyekről nem írhatok (mivel akkor ugyebár minden kedves blogolvasót meg kéne, hogy …):)), s „eljött újra a hétvége”. Ez a hét sajnos nem volt olyan felemelő a betegség miatt, mondjuk kompenzálásképp nagyon jó fagyikat, pizzákat, garnélarákot, tésztákat, salátákat ettem!:) Sosem jó „malato”-nak lenni, de legfőképp Rómában nem. Ráadásul így ki kellett hagynom a péntek esti tudósok éjszakáját, melyet az izgalmas és óriási Plane(t)áriumban tartottak:)), s legnagyobb szomorúságomra nem hallhattam a legújabb előadást a Higgs-bozonról… eredeti olasz nyelven :(

Na jó, azt hiszem elég ebből a sok idegen szóból, kifejezésből erre a hétre!

komment

süti beállítások módosítása