HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.10.08. 22:31 KudaRóma

Mi történik Rómában az ÚR 2012. esztendejének október havában?(10.01-03.)

Mint lat6tatok valtozasok leptek fel a blogon: 1reszt joval ritkabban irok (mindenki nagy oromere:))) masreszt mostantol soxor ekezet nelkul fogok, mert igy gyorsabb, egyszerubb es itt nincsen mindenfele betu ha bent irnek a munkahelyen vagy a buszon…!Nemhiába: minden szabad percet ki kell hasznalni!:)

A mult 7en hagytam pihenni minden kedves olvasot: ugy dontottem inkabb elem az eletet itt,mintsem folyton az agyatokra menjek iromanyommal. Most is, amikor e bejegyzést gépelem mobilomon, csak azert vetek fel par sort,mert sorban allok muzeumok ejszakaja alkalmabol.Hajnali 1ora van,de jo moka, no de errol esetleg kesobb...!Hetfotol szerda (10.01-10.03.) estig a szokasos itteni hetkoznapokat eltem,igazabol nem is emlexem semmire a munkan es az alvason kivul,no meg hogy kedden sietnem kellett haza,ugyanis egesz napos sztrajkot hirdettek a tomegkozlekedesi dolgozòk,ezert igyekeztem elerni azon buszokat,melyek jartak,sikerrel!:))
 
Szerdan (10.03.) munkabol siettem a szerda esti Bibliatanulmanyozo hazicsoportba,ahol nagyon jol,otthonosan,felszabadultan erzem magam!
Az estet megint etkezessel, a mult heti tortenedek megbeszelesevel kezdtuk, majd haladtunk tovabb Mark evangeliumanak tanulmanyozasaban, arrol a tortenetrol beszelgettunk,amikor 4ferfi viszi bena baratjat Jezushoz,aki hituket latva meggyogyitja a srac testet-lelket 1arant. Dobbenetes, hogy Jezus mennyire belelat az emberek gondolataiba, szivebe, ismeri minden erzesunket, gondolatunkat, szoval mar csak ezert is erdemes oszintenek lenni(Vele)!
 Nagyon jo, tartalmas, hosszu estek ezek, mindig sok gondolattal fejemben, szivemben hajtom alomra faradt testem.
 

komment

süti beállítások módosítása