HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.10.13. 16:04 KudaRóma

kultuRóma-3.(10.06.)

img00211-20121006-2253_1350137014.jpg_2048x1536

SzolgálAti közlemény: 1 számomra oly kedves házaspár (akinek esküvője és Bulija bekerült a legjobb hat esküvő listájába, amin részt vettem eddigi "rövid" éltem során) jelezte, hogy nagyon "kárpátaljás" a hátterem, s csináljak valamit.

Így mától új köntöst kap remekművem (azaz blogom:))& éppen úgy fog változni, amilyen események érnek, amilyen kedvem van!:)

 

Visszatérve a szombathoz: mivel turatársaim eléggé torz, csüggedt arckifejezését nem akartam tovább rontani, rövid pihenőt tartott mindenki szállásán, majd egy kedves kis étteremben töltöttük az este első felét.

Második felére azonban mar csak en vállalkoztam, s egyedül vágtam bele a (muzeumok) éjszaka(ja)ba!:))

Az volt a különbség a budapesti rendezvényhez képest, hogy ez teljes mertekben ingyenes volt es azért halasztottak mostanra, mert 1 őrült, az eredeti muzeumok éjszakájának napján betört egy iskolába, és megölt 1 diáklányt. :(

 

Varazslatos egy ejszaka volt ez, eloszor Diocletianus termàiba latogattam el (ez volt a város legnagyobb fürdőkoémlexuma, melyet egyszerre háromezer ember látogathatott, azaz egy mega Szechenyi furdo!:)), ahol egy klasszikus koncertbe hallgattam bele, majd vegigsetaltam a romantikus megvilagitasban tetszelgo epuletben ami a romai muzeumnak ad otthont (fenti kép is itt készült)

komment

süti beállítások módosítása