HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.10.19. 19:32 KudaRóma

W a négyzeten, avagy "wonderful world..."-1. rész (10.14.)

Vasárnap álmosan, de annál lelkesebben érkeztem a gyülekezetbe hogy megtegyünk minden szükséges előkészületet az Istentisztelet előtt.
Ezen a héten az én feladatom volt a projektor-power point slide-ok kezelése, valamint az alkalom végén a hirdetések közlése. Ez utòbbi nem volt olyan egyszerű, mint aminek hangzik, ugyanis annyira berekedtem, hogy mèg L. Armstrong is megirigyelte volna, de így egyàltalàn nem volt annyira "wonderful world" az élet:))! 
Az Istentisztelet témàja ezúttal a hit és a tudomány összehasonlítása, elemzése volt. A lelkipásztor szépen összeszedte a (tév)hiteket, melyet az irodalom, s egyéb tudomànyok felsorakoztatnak a keresztyénséggel szemben (ha valakit érdekel, annak szívesen kifejtem bővebben, külön:)). Szeretem ezeket az alkalmakat, mert praktikusak, lényegre törőek.
 
Alkalom után - mivel gyönyörűen sütött a nap s meleg is volt, páran szinte hazàig sétàltunk, noha màr alig àlltam a làbamon:) Hazaérve bezuhantam az àgyba egy kis délutàni siestàra, majd miutàn erőre kaptam az àltalam készìtett finom & laktatò ebédtől utúa keltem, hogy eljussak a tengerpartra...

komment

süti beállítások módosítása