HTML

KudaRóma

Friss topikok

Címkék

2012.11.15. 12:39 KudaRóma

Betegnapok 0,5 (11.06.)

img00276-20121106-1535_1352857213.jpg_1536x1152

Kedden már-már szokatlan volt nem úgy kezdeni a napot, hogy átgondolom, megszerkesztem, leszervezem, hogy kivel, mikor találkozom a vendégek közül, hisz az utolsó vendég is a reptér felé vette az irányt a délelőtt folyamán. Így én „jobb híján” megjelentem munkahelyemen, azonban bevallom férfiasan, hogy cseppet sem éreztem jól magam. Arra gondoltam, hogy a hat napi alvástalanság, sok mászkálás, elázás most jött ki rajtam. Nem szokásom ilyet csinálni, de el is kértem magam ebédidőben arra gondolva sétálok egyet, majd kialszom magam, s másnap újult erővel vetem bele magam a teendőkbe.

Délután tettem egy másfél-két órás sétát a Palatinuson (itt Rómában), valamint a Forum Romanumon (fenti kép s a következő egy heti képsorok is itt készültek), majd aludtam egy jót, s este még éreztem magamban annyi erőt, hogy elmenjek egy szülinapi meglepetés buliba is (hisz akik jól ismernek tudják, mennyire szeretem az ilyenfajta partykat…:)). Talán ezt jobb lett volna kihagyni, mert szerintem már lázasan érkeztem haza, s be is dőltem az ágyba…

komment

süti beállítások módosítása